برنامه غذایی 14 روزه غذایی سالم (18 تا 31 مه)

ارسال شده 16 مه سال 2020 توسط جینا

یک برنامه غذایی 14 روزه و انعطاف پذیر برای کاهش وزن شامل صبحانه ، ناهار و شام و لیست خرید. تمام دستور العمل ها شامل کالری و امتیازات هوشمند WW به روز شده است.

یک برنامه غذایی 14 روزه و انعطاف پذیر برای کاهش وزن شامل صبحانه ، ناهار و شام و لیست خرید. کلیه دستور العمل ها شامل کالری و امتیازات هوشمند به روز WW است. تمام دستور العمل ها شامل کالری و امتیازات هوشمند WW به روز شده است. #mealplan

برنامه غذایی 14 روزه سالم

مثل همیشه ، امیدوارم این افراد همه را بی خطر و سالم پیدا کند! من مجدداً 2 هفته صبحانه ، ناهار و شام را تهیه می كنم. توجه داشته باشید که ما به صبحانه روزانه برگشته و ناهارهایی را که یک نفر سرو می کنیم! من می خواهم از همه بخاطر نظرات خود در مورد برنامه های غذایی (یک هفته در مقابل دو) تشکر کنم. لطفاً به یاد داشته باشید که در برنامه 14 روزه ، هر هفته لیست و برنامه های مواد غذایی از هم جدا شده و مردم می توانند در صورت تمایل فقط 1 هفته در یک زمان انجام دهند. امیدوارم همه بتوانند با خیال راحت از روز یادبود خود لذت ببرند!

همانطور که قبلاً ارسال شده بود ، در اینجا چند نکته اضافی برای کمک به حداکثر رساندن مواد تشکیل دهنده و محدود کردن ضایعات وجود دارد:

  • کالاهای کامل بخرید (به جای قبل از برش): کالاهای از قبل قطع شده بسیار مناسب هستند اما رطوبت به سرعت رشد می کند و این باعث می شود با سرعت بیشتری از بین برود.
  • قبل از دور ریختن محصولات خود را بشویید. خشک کردن آن با حوله تمیز و یا خشک کردن هوا فقط به همان اندازه مهم است. رطوبت بیش از حد (به ویژه در محصولات ظریف مانند توت یا کاهو بریده شده) می تواند باعث ریزش قبل از بلوغ شود.
  • هر گوشتی را که نمی خواهید آن را تهیه کنید ظرف چند روز از خرید ، مسدود کنید. اطمینان حاصل کنید که با اطمینان آن را در صورت نیاز از یخ زدایی کنید. در اینجا برای برخی از نکات مربوط به ایمنی مواد غذایی از USDA آمده است.
  • گیاهان گلدان را در صورت امکان خریداری کنید. به این ترتیب ، شما می توانید کمی به عنوان مورد نیاز خود استفاده کنید. اگر می خواهید گیاهان تازه خرد شده خریداری کنید ، این نکات را از Kitchn برای ذخیره و تمدید عمر آنها بررسی کنید.
  • اگر گیاهان تازه گیاه ندارید ، به طور کلی می توانید برای هر 1 قاشق غذاخوری تازه 1 قاشق چای خوری جایگزین کنید.
  • اگر یک ماده مغذی را از دست می دهید ، لیست جایگزینی عالی این ماده را از آزمایشگاه آشپزخانه آمریکا بررسی کنید.

WW برنامه خود را تغییر داده و اکنون شامل یک طرح آبی ، بنفش و سبز است. تمام دستور العمل های موجود در وبلاگ من برای طرح آبی به روز شده است. من تمام دستور العمل های خود را به روز کرده ام (بیش از 2000) و 2019 را با دو رنگ دیگر به پایان رسانده ام و کار خود را ادامه می دهم بنابراین لطفاً صبور باشید.

در آخر ، اگر در فیسبوک هستید به انجمن Facebook Facebook Skinnytaste جایی که همه عکسهای دستور العمل هایی را که می سازند به اشتراک می گذارید ، می توانید اینجا بپیوندید. من عاشق تمام ایده هایی هستم که همه به اشتراک می گذارند! اگر می خواهید در لیست ایمیل قرار بگیرید ، می توانید در اینجا مشترک شوید تا هرگز برنامه غذایی را از دست ندهید!

همچنین ، اگر برنامه ریز غذا Skinnytaste را ندارید ، اکنون زمان بسیار خوبی برای گرفتن یک نفر برای کمک به شما در مسیر ماندن خواهد بود! سال گذشته خطای چاپ وجود داشت ، اما اکنون کامل است! میتونی اینو اینجا سفارش بدهی!

https://www.youtube.com/watch؟v=X6RZHTD9AM4

هفته اول (18 اردیبهشت – 24 مه)

MONDAY (5/18)
ب: جو یک شبه در یک شیشه (5B 5G 3P)
L: سالاد خرد شده ایتالیایی (8B 8G 8P)
D: اسفناج و Quinoa Patties * (5B 6G 3P) با سالاد آووکادو با مرکبات Vinaigrette (4B 4G 4P)

تعداد کل: WW امتیازات 22B 23G 18P ، کالری 915 **

TUESDAY (5/19)
B: اسفناج و کوینوآلهای LEFTOVER (5B 6G 3P) با یک تخم مرغ سرخ شده (0B 2G 0P) در صدر قرار دارند
L: سالاد خرد شده ایتالیایی (8B 8G 8P)
D: اجاق گاز آهسته گوشت خوک گوشت خوک (3B 3G 3P) با 2 عدد tortilla ذرت (3B 3G 3P) و 2 اونس آووکادو (3B 3G 3P) با
لوبیای سیاه سبک و سریع Delicioso کوبا (دستور x) (1B 3G 1P)

غذای پیشنهادی  دستور العمل لرزش شیر نارگیل توت فرنگی

مجموع ها: WW امتیازات 23B 28G 21P ، کالری 1،059 **

چهارشنبه (5/20)
B: ساندویچ تخم مرغ ، گوجه فرنگی و پیازچه (4B 6G 4P) با 1 لیوان توت مخلوط (0B 0P 0G)
L: سالاد مرغ والدورف (3B 4G 3P)
D: LEFTOVER آهسته گوشت خوک خوک گوشت خوک (3B 3G 3P) با 2 عدد مضراب ذرت (3B 3G 3P) و 2 اونس آووکادو (3B 3G 3P) با لوبیای سیاه و سبک سریع و delicioso کوبایی (1B 3G 1P)

مجموع ها: WW امتیازات 17B 22G 17P ، کالری 1،013 **

سه شنبه (5/21)
B: ساندویچ تخم مرغ ، گوجه فرنگی و پیازچه (4B 6G 4P) با 1 لیوان توت مخلوط (0B 0P 0G)
L: سالاد مرغ والدورف (3B 4G 3P)
D: ماکارونی ارکشیت با سوسیس و کلم بروکلی (9B 8G 9P)

مجموع ها: WW امتیازات 16B 18G 16P ، کالری 857 **

FRIDAY (5/22)
ب: جو یک شبه در یک شیشه (5B 5G 3P)
L: سالاد مرغ والدورف (3B 4G 3P)
د: غذاهای دریایی هفتگی پائلا (9B 10G 9P) با خرد کن کلم سریع (2B 2G 2P)
مجموع ها: WW Points 19B 21G 17P، کالری 823 **

شنبه (5/23)
B: کلوچه چیپس شکلاتی Ricotta * (8B 5G 8P) با 1 فنجان انگور (0B 0G 0P)
L: سوپ عدس قرمز با اسفناج (1B 6G 1P)
D: سفارش در!

تعداد کل: WW امتیاز 9B 11G 9P ، کالری 555 **

یکشنبه (5/24)
B: صبحانه فریزر Burritos (4B 7G 4P) با نارنجی (0B 0G 0P)
L: سوپ عدس قرمز LEFTOVER با اسفناج (1B 6G 1P)
D: مرغ جنرال Tso (5B 7G 5P) با 1 فنجان کلم بروکلی بخارپز (0B 0G 0P) و یک فنجان برنج قهوه ای (5B 5G 0P)

مجموع ها: WW امتیازات 15B 25G 10P ، کالری 1،051 **

* هر باقیمانده شما / خانواده تان را نخورید یخ بزنید

هفته 2 (25 مه – 31 مه)

MONDAY (5/25)
B: LEFTOVER فریزر صبحانه Burritos (4B 7G 4P) با نارنجی (0B 0G 0P)
L: سالاد تونای نخود (0B 8G 0P) بیش از 2 فنجان رومین (0B 0G 0P)
D: سالاد سبزیجات کباب شده گرم کاری (10B 10G 5P)

تعداد کل: WW امتیازات 14B 25G 9P ، کالری 990 *

TUESDAY (5/26)
B: انبه گرمسیری Blueberry Lassi (8B 8G 8P)
L: سالاد تونای نخود (0B 8G 0P) بیش از 2 فنجان رومین (0B 0G 0P)
D: گوشت گاو مورد علاقه مورد علاقه مادیسون (9B 9G 9P) با گل کلم مکزیکی “برنج” (دستور x 2) (1B 1G 1P)

تعداد کل: WW امتیازات 18B 26G 18P ، کالری 944 *

چهارشنبه (5/27)
B: انبه گرمسیری Blueberry Lassi (8B 8G 8P)
L: سالاد تخم مرغ کلاسیک (3B 6G 3P) با 1 قطعه نان غلات سبوس دار (3B 3G 3P) و یک سیب (0B 0G 0P)
D: LEFOVER گوشت گاو مورد علاقه مادیسون Tacos (9B 9G 9P) با گل کلم مکزیکی “برنج” (1B 1G 1P)

تعداد کل: WW امتیازات 24B 27G 24P ، کالری 1.044 *

سه شنبه (5/28)
ب: کاسه ماست سیب دارچین (6B 9G 6P)
L: سالاد تخم مرغ کلاسیک (3B 6G 3P) با 1 قطعه نان غلات سبوس دار (3B 3G 3P) و یک سیب (0B 0G 0P)
D: خورش مرغ پاپریکا (7B 7G 7P) با سیب زمینی پوره سیر لاغر (5B 5G 1P)
مجموع ها: WW امتیازات 24B 30G 20P ، کالری 1،198 *

FRIDAY (5/29)
ب: کاسه ماست سیب دارچین (6B 9G 6P)
L: سالاد تخم مرغ کلاسیک (3B 6G 3P) با 1 قطعه نان غلات سبوس دار (3B 3G 3P) و یک سیب (0B 0G 0P)
D: میگو مکزیکی مکزیک (3B 6G 3P) با گلدان فوری آهک Cilantro برنج (6B 6G 6P)
تعداد کل: WW امتیازات 21B 30G 21P ، کالری 1،147 *

غذای پیشنهادی  سیب زمینی سیب خانگی | منتقد دستور العمل

شنبه (5/30)
B: دستور العمل آسان شیرینی (دستور x 2) (3B 4G 3P) با 2 قاشق غذاخوری پنیر خامه ای سبک (3B 3G 3P) و گلابی (0B 0G 0P)
L: 2 فنجان سالاد ماکارونی یونانی (10B 10G 10P)
D: سفارش در!

تعداد کل: WW امتیازات 16B 17G 16P ، کالری 660 *

یکشنبه (5/31)
B: دستور العمل آسان بیگل LEFTOVER (3B 4G 3P) با 2 قاشق غذاخوری پنیر خامه ای سبک (3B 3G 3P) و یک پرتقال (0B 0G 0P)
L: LEFTOVER 2 فنجان سالاد ماکارونی یونانی (10B 10G 10P)
D: Tenderloin گوشت خوک به همراه زیره کباب شده (3B 3G 2P) با سالاد ذرت گرم مکزیکی (4B 7G 4P)

تعداد کل: WW امتیازات 23B 27G 22P ، کالری 941 *

* این فقط یک راهنما است ، زنان باید روزانه حدود 1500 کالری مصرف کنند. در اینجا یک ماشین حساب مفید برای برآورد نیازهای کالری شما وجود دارد. من فضای کافی برای شما فراهم کرده ام که غذای بیشتری مانند قهوه ، نوشیدنی ، میوه ، میان وعده ، دسر ، شراب و غیره اضافه کنید.

Google Doc

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *