برنامه غذایی 7 روزه غذایی سالم (10-16 آگوست)

ارسال شده 7 آگوست 2020 توسط جینا

یک برنامه غذایی 7 روزه و انعطاف پذیر برای کاهش وزن شامل صبحانه ، ناهار و شام و لیست خرید. تمام دستور العمل ها شامل کالری و امتیازات هوشمند WW به روز شده است.

7 روز برنامه غذایی سالم کالج

برنامه غذایی 7 روزه غذایی سالم

امیدوارم همه این هفته خوب پیش بروند! همانطور که بسیاری از شما می دانید ، من در لانگ آیلند نیویورک زندگی می کنم ، و ما از طوفان استوایی ایسایا بسیار سخت گرفتیم. ما خسارتهایی به املاک وارد کرده ایم و از آن زمان به بعد از کار خارج شده ایم. من سپاسگزارم که همه ما خوب هستیم ، اما من صبر می خواهم این هفته صبر کنم زیرا دسترسی به اینترنت من در این زمان بسیار وجود ندارد. با عبور از انگشتان دست که برق به زودی باز می شود ، می دانم که تعداد زیادی از آنها بدون آن وجود دارد!

چرا همه باید برنامه غذایی را تهیه کنند؟

برنامه ریزی راهی عالی برای سازماندهی وعده های غذایی شما برای هفته پیش رو است. شما همچنین در سوپر مارکت در وقت و هزینه خود صرفه جویی می کنید! و البته برنامه ریزی پیش رو به شما کمک می کند تا به اهداف خود پایبند باشید!

درباره برنامه غذایی

اگر در برنامه های غذایی من تازه کار هستید ، من این برنامه های رایگان و 7 روزه غذایی سالم و منعطف را به اشتراک گذاشته ام (می توانید برنامه های غذایی قبلی من را در اینجا مشاهده کنید) که به عنوان یک راهنما در نظر گرفته شده اند ، با اتاق زیادی برای wiggle. اضافه کردن غذای بیشتر ، قهوه ، نوشیدنی ها ، میوه ها ، میان وعده ها ، دسر ، شراب ، و غیره یا دستور العمل های مبادله برای وعده های غذایی مورد نظر خود ، می توانید دستور العمل های مورد نظر را در این فهرست جستجو کنید. شما باید در حدود 1500 کالری * در روز هدف داشته باشید.

همچنین لیست دقیقی از مواد غذایی سازمان یافته وجود دارد که خرید مواد غذایی را بسیار آسان تر و بسیار استرس زا می کند. در وقت و وقت خود صرفه جویی می کنید. کمتر غذا می خورید ، غذای کمتری هدر می دهید و همه چیز را برای دستیابی به مسیر در اختیار خواهید داشت.

در آخر ، اگر در فیسبوک هستید به انجمن Facebook Facebook Skinnytaste من در جایی که همه عکس های دستور العمل هایی را که ایجاد می کنند ، به اشتراک می گذارید ، می توانید به اینجا بپیوندید. من عاشق همه ایده هایی هستم که همه به اشتراک می گذارند! اگر می خواهید در لیست ایمیل قرار بگیرید ، می توانید در اینجا مشترک شوید تا هرگز برنامه غذایی را از دست ندهید!

همچنین ، اگر شما برنامه ریز غذا Skinnytaste را ندارید ، اکنون زمان بسیار خوبی برای سازماندهی مجدد برای سال 2020 خواهد بود! سال گذشته خطای چاپ وجود داشت ، اما اکنون کامل است! میتونی اینو اینجا سفارش بدهی!

غذای پیشنهادی  ترشی سرخ شده سرخ کن هوا | منتقد دستور العمل

https://www.youtube.com/watch؟v=X6RZHTD9AM4

جزئیات:

صبحانه و ناهار دوشنبه-جمعه به گونه ای طراحی شده اند که در حالیکه شام ​​و همه وعده های غذایی روزهای شنبه و یکشنبه برای خدمت به خانواده 4 نفره طراحی شده است. در حالی که ما واقعاً معتقدیم که هیچ اندازه برای همه برنامه های غذایی متناسب نیست ، ما تمام تلاش خود را کردیم تا به چیزی برسیم که برای طیف گسترده ای از افراد جذاب باشد. همه چیز از نظر وزنه برداری دوستانه است ، من WW Blue SP به روز شده را برای راحتی شما در نظر گرفتم ، احساس راحتی کنید که هر دستور العمل مورد نظر خود را عوض کنید یا فقط از این الهام استفاده کنید!

لیست فروشگاه های مواد غذایی جامع است و شامل همه چیزهایی است که برای تهیه همه وعده های غذایی در این برنامه لازم است. حتی توصیه های مارک محصولاتی را که اغلب دوست دارم و از آنها استفاده می کنم شامل نشده ام. کابینت های خود را متقابلاً بررسی کنید زیرا بسیاری از چاشنی هایی را که اغلب از آنها استفاده می کنید ، بررسی می کنید ، بنابراین ممکن است بسیاری از آنها را داشته باشید

و آخر ، اما مطمئناً کم اهمیت ، این برنامه غذایی انعطاف پذیر و واقع بینانه است. وجود دارد فراوانی اتاق wiggle برای کوکتل ، میان وعده های سالم ، دسر و شام در بیرون. و در صورت لزوم ، می توانید مواردی را به دور خود حرکت دهید تا با برنامه خود کارایی داشته باشید. لطفاً به من اطلاع دهید اگر از این برنامه ها استفاده می کنید ، این به من کمک می کند تصمیم بگیرم که آیا باید به اشتراک گذاری آنها ادامه دهم یا نه!

MONDAY (8/10)
B: کلوچه املت پخته شده * (2B 4G 2P) با 1 فنجان توت فرنگی (0B 0G 0P)
ل: کلوپ ترکیه (7B 8G 7P)
D: کدو سبز رولاتینی (دستور العمل x 2) (8B 8G 8P) با سالاد سزار وگان (3B 1G 1P)
مجموع ها: WW Points 20B 21G 18P، کالری 1،003 **

TUESDAY (11/11)
B: کلوچه املت پخته شده (2B 4G 2P) با 1 فنجان توت فرنگی (0B 0G 0P)
L: LEFTOVER کدو سبز رولاتینی (8B 8G 8P)
D: بسته بندی کاهو کاهو Taco Turkey (0B 5G 5P) با 2 قاشق غذاخوری چدار (2B 2G 2P) و برنج آهک فیستا (2B 4G 2P)

مجموع ها: WW امتیازات 14B 23G 19P ، کالری 994 **

چهارشنبه (8/12)
B: کلوچه املت پخته شده (2B 4G 2P) با هلو (0B 0G 0P)
L: LEFTOVER کدو سبز رولاتینی (8B 8G 8P)
D: اسپاگتی با مرغ سوسیس و گوجه فرنگی انگور (7B 9G 2P)

مجموع ها: WW امتیازات 17B 21G 12P ، کالری 871 **

سه شنبه (8/13)
B: اسموتی بلغور جو دوسر موز زغال اخته (½ دستور العمل) (7B 7G 7P)
L: سالاد نخود آووکادو (3B 8G 3P)
D: ریزاری بره کبابی (6B 4G 6P) با سالاد کوسکوس هیوستون (7B 7G 4P)
تعداد کل: WW امتیاز 23B 26G 20P ، کالری 868 **

غذای پیشنهادی  ذرت بو داده ماسالا ، با رشته فرنگی ماسالا

FRIDAY (8/14)
B: اسموتی بلغور جو دوسر موز زغال اخته (½ دستور العمل) (7B 7G 7P)
L: سالاد نخود آووکادو (3B 8G 3P)
D: سالمون پوسته پوسته شده ریحان-پارمسان (3B 6G 3P) با rice فنجان برنج قهوه ای (5B 5G 0P) و سالاد کلم ماساژ یافته خام (2B
2G 2P)

مجموع ها: WW 20B 28G 15P ، کالری 956 **

SATURDAY (8/15)
B: توپ های بغل پر شده *** (5B 6G 5P) با هلو (0B 0G 0P)
L: سالاد میگو و کرفس خامه ای (2B 3G 2P)
D: سفارش در!

مجموع ها: WW امتیازات 7B 9G 7P ، کالری 391 **

یکشنبه (8/16)
B: کوره پوسته پوسته پوسته پوسته (5B 7G 5P) با 1 ½ فنجان سبزی مخلوط و 1 قاشق غذاخوری نور وینای گرت (1B 1G 1P)
L: پیتزا آسان مارگاریتا (6B 7G 6P) با 8 هویج کودک (0B 0G 0P)
D: مرغ کباب شده بوربون (4B 8G 4P) با گل کلم سرخ شده “برنج” (1B 2G 1P)
مجموع ها: WW امتیازات 17B 25G 17P ، کالری 1000 **

* هر باقیمانده شما / خانواده تان را نخورید یخ بزنید.
** این فقط یک راهنما است ، زنان باید روزانه حدود 1500 کالری مصرف کنند. در اینجا یک ماشین حساب مفید برای برآورد نیازهای کالری شما وجود دارد. من فضای کافی برای شما فراهم کرده ام که غذای بیشتری مانند قهوه ، نوشیدنی ، میوه ، میان وعده ، دسر ، شراب و غیره اضافه کنید.
*** دستور العمل خمیر دو برابر ، تنظیم پودر بیکینگ ، برای ناهار خورشید.

google doc برای تقویم برنامه غذایی 10 تا 16 آگوست

* Google Doc

Tags:

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *