برنامه غذایی 7 روزه غذایی سالم (13-19 ژوئیه)

ارسال شده 11 ژوئیه سال 2020 توسط جینا

یک برنامه غذایی 7 روزه و انعطاف پذیر برای کاهش وزن شامل صبحانه ، ناهار و شام و لیست خرید. تمام دستور العمل ها شامل کالری و امتیازات هوشمند WW به روز شده است.

یک برنامه غذایی 7 روزه و انعطاف پذیر برای کاهش وزن شامل صبحانه ، ناهار و شام و لیست خرید. کلیه دستور العمل ها شامل کالری و امتیازات هوشمند به روز شده WW است. تمام دستور العمل ها شامل کالری و امتیازات هوشمند WW به روز شده است. #mealplan #weightloss

برنامه غذایی 7 روزه غذایی سالم

من عاشق خواندن نظرات در مورد برنامه های غذایی ام مانند این از هفته گذشته “از زمان شروع برنامه های شما در هفته دیگر 5 کیلوگرم کم شده ام.” اگر از آنها استفاده می کنید و داستان های موفقیت آمیز دارید ، نظری بگذارید ، این روز من خواهد بود! با توجه به تابستان که اکنون کاملاً در حال نوسان است و دمای هوا در حال افزایش است ، من دوست دارم شب ها در خانه با یک نوشیدنی “بزرگسال” تابستانی خنک و میوه ای استراحت کنم. لیمو گرانیت Boozy هندوانه من ، مرکبات مارگاریتا اسپریتزر ، جین کولر ریحان و خیار را فراموش کرده و فراموش نکنید که نوجیتو را بدون الکل فراموش نکنید!

چرا همه باید برنامه غذایی را تهیه کنند؟

برنامه ریزی غذا راهی عالی برای سازماندهی وعده های غذایی شما برای هفته پیش رو است. شما همچنین در سوپر مارکت در وقت و هزینه خود صرفه جویی می کنید! و البته برنامه ریزی پیش رو به شما کمک می کند تا به اهداف خود پایبند باشید!

درباره برنامه غذایی

اگر در برنامه های غذایی من تازه کار هستید ، من این برنامه های رایگان و 7 روزه غذایی سالم و منعطف را به اشتراک گذاشته ام (می توانید برنامه های غذایی قبلی من را در اینجا مشاهده کنید) که به عنوان یک راهنما در نظر گرفته شده اند ، با اتاق زیادی برای wiggle. اضافه کردن غذای بیشتر ، قهوه ، نوشیدنی ها ، میوه ها ، میان وعده ها ، دسر ، شراب ، و غیره یا دستور العمل های مبادله برای وعده های غذایی مورد نظر خود ، می توانید دستور العمل های مورد نظر را در این فهرست جستجو کنید. شما باید در حدود 1500 کالری * در روز هدف داشته باشید.

همچنین لیست دقیقی از مواد غذایی سازمان یافته وجود دارد که خرید مواد غذایی را بسیار آسان تر و بسیار استرس زا می کند. در وقت و وقت خود صرفه جویی می کنید. کمتر غذا بخورید ، غذای کمتری هدر دهید و همه چیز مورد نیازتان را برای کمک به حفظ مسیر خود در اختیار خواهید داشت.

در آخر ، اگر در فیسبوک هستید به انجمن Facebook Facebook Skinnytaste من در جایی که همه عکس های دستور العمل هایی را که ایجاد می کنند به اشتراک می گذارید ، می توانید به اینجا بپیوندید. من عاشق تمام ایده هایی هستم که همه به اشتراک می گذارند! اگر می خواهید در لیست ایمیل قرار بگیرید ، می توانید در اینجا مشترک شوید تا هرگز برنامه غذایی را از دست ندهید!

همچنین ، اگر شما برنامه ریز غذا Skinnytaste را ندارید ، اکنون زمان بسیار خوبی برای سازماندهی مجدد برای سال 2020 خواهد بود! سال گذشته خطای چاپ وجود داشت ، اما اکنون کامل است! میتونی اینو اینجا سفارش بدهی!

غذای پیشنهادی  دستور العمل مخلوط بری مخلوط | منتقد دستور العمل

https://www.youtube.com/watch؟v=X6RZHTD9AM4

جزئیات:

صبحانه و ناهار دوشنبه تا جمعه به گونه ای طراحی شده اند که در حالیکه شام ​​و همه وعده های غذایی روزهای شنبه و یکشنبه برای خدمت به خانواده 4 نفره طراحی شده است. در حالی که ما واقعاً معتقدیم که هیچ اندازه برای همه برنامه های غذایی متناسب نیست ، ما تمام تلاش خود را کردیم تا به چیزی برسیم که برای طیف گسترده ای از افراد جذاب باشد. همه چیز از نظر وزنه برداری دوستانه است ، من WW Blue SP به روز شده را برای راحتی شما در نظر گرفتم ، احساس رایگان کنید تا دستور العمل های مورد نظر خود را عوض کنید یا فقط از این الهام استفاده کنید!

لیست فروشگاه های مواد غذایی جامع است و شامل همه چیزهایی است که برای تهیه همه وعده های غذایی در این برنامه لازم است. حتی توصیه های مارک محصولاتی را که اغلب دوست دارم و از آنها استفاده می کنم شامل نشده ام. کابینت های خود را متقابلاً بررسی کنید زیرا بسیاری از چاشنی هایی که اغلب از آنها استفاده می کنید ، ممکن است بسیاری از آنها را داشته باشید.

و آخر ، اما مطمئناً کم اهمیت ، این برنامه غذایی انعطاف پذیر و واقع بینانه است. وجود دارد فراوانی اتاق wiggle برای کوکتل ، میان وعده های سالم ، دسر و شام در بیرون. و در صورت لزوم ، می توانید مواردی را به دور خود حرکت دهید تا با برنامه خود کارایی داشته باشید. لطفاً به من اطلاع دهید اگر از این برنامه ها استفاده می کنید ، این به من کمک می کند تصمیم بگیرم که آیا باید به اشتراک گذاری آنها ادامه دهم یا نه!

MONDAY (7/13)
ب: جو یک شبه در یک شیشه (5B 5G 3P)
L: 2 فنجان جنوب غربی باقلا سیاه ، Quinoa و سالاد انبه (6B 11G 2P)
D: بهترین برگر قارچ Portobello کباب شده (6B 6G 6P) با سیب زمینی سرخ شده با پنیر فرنگی (5B 5G 1P) (دستور x 4)

تعداد کل: WW امتیازات 22B 27G 12P ، کالری 1.035 *

TUESDAY (7/14)
B: ساندویچ تخم مرغ BLT (6B 8G 6P)
L: 2 فنجان جنوب غربی باقلا سیاه ، Quinoa و سالاد انبه (6B 11G 2P)
D: گوشت گاو Barbacoa (3B 3G 3P) با 2 عدد tortilla ذرت (3B 3G 3P) ، ¼ هر فنجان: Pico de Gallo و کاهو خرد شده (0B
0G 0P) با لوبیای سیاه سبک سریع و دلپذیر کوبا (1B 3G 1P)

مجموع ها: WW امتیازات 19B 28G 15P ، کالری 1،014 *

چهارشنبه (7/15)
ب: جو یک شبه در یک شیشه (5B 5G 3P)
L: 2 فنجان جنوب غربی باقلا سیاه ، Quinoa و سالاد انبه (6B 11G 2P)
D: گوشت گاو LEFTOVER Barbacoa (3B 3G 3P) بیش از 1 فنجان برنج قهوه ای (6B 6G 0P) ، ذرت ذرت با آهک (0B 2G 0P) و 1
آووکادو اونس (1B 1G 1P)

غذای پیشنهادی  شیرینی چیپس شکلات جو دوسر | منتقد دستور العمل

تعداد کل: WW امتیازات 21B 28G 9P ، کالری 1.037 *

سه شنبه (7/16))
B: ساندویچ تخم مرغ BLT (6B 8G 6P)
L: سالاد خیار یونانی اسپیرالیزه با لیمو و فتا (7B 7G 7P)
D: گنوچی با مرغ کبابی در سس فلفل قرمز سرخ شده (8B 10G 8P)
تعداد کل: WW امتیازات 21B 25G 21P ، کالری 890 *

FRIDAY (7/17)
B: اسموتی PB + J (9B 9G 9P)
L: LEFTOVER گنوچی با مرغ کبابی در سس فلفل قرمز سرخ شده (8B 10G 8P)
د: سالمون پوسته ریحان باسیل-پارمسان ** (3B 6G 3P) با 2 فنجان غذای کودک آرگولا ، 6 گوجه فرنگی گیلاس نیمه و 2 عدد
قاشق چای خوری وینگرت سبک (1B 1G 1P)

تعداد کل: WW امتیازات 21B 26G 21P ، کالری 923 *

SATURDAY (7/18)
B: نان کدو تنبل شکلاتی (5B 5G 5P) با موز (0B 0G 0P)
L: سالاد سالن آووکادو (5B 8G 5P)
D: سفارش در!

تعداد کل: WW امتیاز 10B 12G 10P ، کالری 507 *

یکشنبه (7/19)
B: LEFTOVER چیپس شکلات کدو تنبل (5B 5G 5P) با آلو (0B 0G 0P)
L: ساندویچ ذوب شده تن تن (4B 5G 4P) (دستور x 2) با یک سیب (0B 0G 0P)
D: Tenderloin گوشت خوک به همراه زیره کباب شده (3B 3G 2P) با سالاد گوجه فرنگی گوجه فرنگی (3B 4G 3P)

تعداد کل: WW امتیازات 15B 17G 14P ، کالری 868 *

* این فقط یک راهنما است ، زنان باید روزانه حدود 1500 کالری مصرف کنند. در اینجا یک ماشین حساب مفید برای برآورد نیازهای کالری شما وجود دارد. من فضای کافی برای شما فراهم کرده ام که غذای بیشتری مانند قهوه ، نوشیدنی ، میوه ، میان وعده ، دسر ، شراب و غیره اضافه کنید.

** روزانه شنبه 4 فیله ماهی اضافی (1 پوند) برای سالاد درست کنید.

برنامه غذایی 7 روزه برای کاهش وزن سالم (13-19 ژوئیه) با لیست خرید ، کالری و امتیازات WW.

* Google Doc

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *