برنامه غذایی 7 روزه غذایی سالم (22-28 ژوئن)

ارسال شده 20 ژوئن سال 2020 توسط جینا

یک برنامه غذایی 7 روزه و انعطاف پذیر برای کاهش وزن شامل صبحانه ، ناهار و شام و لیست خرید. تمام دستور العمل ها شامل کالری و امتیازات هوشمند WW به روز شده است.

یک برنامه غذایی 7 روزه و انعطاف پذیر برای کاهش وزن شامل صبحانه ، ناهار و شام و لیست خرید. کلیه دستور العمل ها شامل کالری و امتیازات هوشمند به روز WW است.

برنامه غذایی 7 روزه غذایی سالم

تابستان بالاخره اینجاست! وعده های غذایی مورد علاقه شما در تابستان چیست؟ می توانید برخی از موارد زیر را در زیر برگه تابستان در وبلاگ بررسی کنید. امیدوارم فرصتی برای دیدن و سعی در تلاشی که از کتاب آشپزی Flava Original به اشتراک گذاشتید ، داشته باشید ، خیلی خوب! من همچنین امیدوارم که شما دیدم که من یک کتاب آشپزی آماده سازی جدید دارم که این ماه سپتامبر منتشر می شود! من خیلی هیجان زده هستم!!! پیش سفارشات اکنون در دسترس است. از همه کسانی که رای دادند که کتاب آشپزی بعدی چیست ، متشکرم!

چرا همه باید برنامه غذایی را تهیه کنند؟

برنامه ریزی راهی عالی برای سازماندهی وعده های غذایی شما برای هفته پیش رو است. شما همچنین در سوپر مارکت وقت و هزینه خود را ذخیره می کنید! و البته برنامه ریزی پیش رو به شما کمک می کند تا به اهداف خود پایبند باشید!

درباره برنامه غذایی

اگر در برنامه های غذایی من تازه کار هستید ، من این برنامه های رایگان و 7 روزه غذایی سالم و منعطف را به اشتراک گذاشته ام (می توانید برنامه های غذایی قبلی من را در اینجا مشاهده کنید) که به عنوان یک راهنما در نظر گرفته شده اند ، با اتاق زیادی برای wiggle. اضافه کردن غذای بیشتر ، قهوه ، نوشیدنی ها ، میوه ها ، میان وعده ها ، دسر ، شراب ، و غیره یا دستور العمل های مبادله برای وعده های غذایی مورد نظر خود ، می توانید دستور العمل های مورد نظر را در این فهرست جستجو کنید. شما باید در حدود 1500 کالری * در روز هدف داشته باشید.

همچنین لیست دقیقی از مواد غذایی سازمان یافته وجود دارد که خرید مواد غذایی را بسیار آسان تر و بسیار استرس زا می کند. در وقت و وقت خود صرفه جویی می کنید. کمتر غذا می خورید ، غذای کمتری هدر می دهید و همه چیز را برای دستیابی به مسیر در اختیار خواهید داشت.

در آخر ، اگر در فیسبوک هستید به انجمن Facebook Facebook Skinnytaste من در جایی که همه عکس های دستور العمل هایی را که ایجاد می کنند ، به اشتراک می گذارید ، می توانید به اینجا بپیوندید. من عاشق تمام ایده هایی هستم که همه به اشتراک می گذارند! اگر می خواهید در لیست ایمیل قرار بگیرید ، می توانید در اینجا مشترک شوید تا هرگز برنامه غذایی را از دست ندهید!

همچنین ، اگر شما برنامه ریز غذا Skinnytaste را ندارید ، اکنون زمان بسیار خوبی برای سازماندهی مجدد برای سال 2020 خواهد بود! سال گذشته خطای چاپ وجود داشت ، اما اکنون کامل است! میتونی اینو اینجا سفارش بدهی!

غذای پیشنهادی  نان سیب | منتقد دستور العمل

https://www.youtube.com/watch؟v=X6RZHTD9AM4

جزئیات:

صبحانه و ناهار دوشنبه تا جمعه به گونه ای طراحی شده اند که در حالیکه شام ​​و همه وعده های غذایی روزهای شنبه و یکشنبه برای خدمت به خانواده 4 نفره طراحی شده است. در حالی که ما واقعاً معتقدیم که هیچ اندازه برای همه برنامه های غذایی متناسب نیست ، ما تمام تلاش خود را کردیم تا به چیزی برسیم که برای طیف گسترده ای از افراد جذاب باشد. همه چیز از نظر وزنه برداری دوستانه است ، من WW Blue SP به روز شده را برای راحتی شما در نظر گرفتم ، احساس راحتی کنید که هر دستور العمل مورد نظر خود را عوض کنید یا فقط از این الهام استفاده کنید!

لیست فروشگاه های مواد غذایی جامع است و شامل همه چیزهایی است که برای تهیه همه وعده های غذایی در این برنامه لازم است. من حتی توصیه های مارک محصولاتی را که اغلب دوست دارم و استفاده می کنم شامل نشده ام. کابینت های خود را متقابلاً بررسی کنید زیرا بسیاری از چاشنی هایی که اغلب از آنها استفاده می کنید ، ممکن است بسیاری از آنها را داشته باشید.

و آخر ، اما مطمئناً کم اهمیت ، این برنامه غذایی انعطاف پذیر و واقع بینانه است. وجود دارد فراوانی اتاق wiggle برای کوکتل ، میان وعده های سالم ، دسر و شام در بیرون. و در صورت لزوم ، می توانید مواردی را به سمت خود جابجا کنید تا با برنامه خود کارایی داشته باشید. لطفاً به من اطلاع دهید اگر از این برنامه ها استفاده می کنید ، این به من کمک می کند تصمیم بگیرم که آیا باید به اشتراک گذاری آنها ادامه دهم یا نه!

MONDAY (6/22)
B: توت فرنگی توت فرنگی کره بادام زمینی کاسه اسموتی (½ دستور العمل) (7B 7G 7P)
L: ساندویچ تخم مرغ ، گوجه فرنگی و پیازچه (4B 6G 4P) و هلو (0B 0G 0P)
D: ماکارونی بو داده بامیلی و ماکارونی لوبیا سفید (8B 9G 8P)

مجموع ها: WW امتیازات 19B 22G 19P ، کالری 911 *

TUESDAY (6/23)
B: 2 تخم مرغ آب پز (0B 4G 0P) و 1 لیوان توت مخلوط (0B 0G 0P)
L: LEFTOVER Balsamic برشته شده گیاهی و ماکارونی لوبیا سفید (8B 9G 8P)
D: قایق های کدو سبز پر شده Taco (5B 5G 5P) با سالاد ذرت ، گوجه فرنگی و آووکادو (3B 4G 3P)
مجموع ها: WW امتیازات 16B 22G 16P ، کالری 1،005 *

چهارشنبه (6/24)
B: کاسه اسموتی گردوی کره توت فرنگی توت فرنگی (دستور العمل)) (7B 7G 7P)
L: LEFTOVER Balsamic برشته شده گیاهی و ماکارونی لوبیا سفید (8B 9G 8P)
D: Skillet Meatball Cheesy Turkey (8B 9G 8P) با سالاد سبز ** (1B 1G 1P)
مجموع ها: WW امتیازات 24B 26G 24P ، کالری 1،051 *

سه شنبه (6/25)
B: 2 تخم مرغ آب پز (0B 4G 0P) و 1 لیوان توت مخلوط (0B 0G 0P)
L: LEFTOVER پنیر کباب بوقلمون ترکیه (8B 9G 8P) با یک سالاد سبز (1B 1G 1P)
D: کاسه های کوسکوز کوسکی مرغ کباب پسته *** (9B 11G 9P)

غذای پیشنهادی  اسفناج و Quinoa Patties - Skinnytaste

تعداد کل: WW امتیازات 18B 25G 18P ، کالری 1،144 *

FRIDAY (6/26)
ب: ماست یونانی با انواع توت ها ، آجیل و عسل (5B 8G 5P)
L: BLT با آووکادو (9B 9G 9P) و آلو (0B 0G 0P)
D: ماهی قزل آلا سیاه با نمک انبه (1B 4G 1P) با rice فنجان برنج قهوه ای (5B 5G 0P) و مارچوبه بوداده (0B
0G 0P)

مجموع ها: WW امتیازات 20B 26G 15P ، کالری 989 *

شنبه (6/27)
B: اسفناج Ricotta Quiche (5B 7G 5P) با آلو (0B 0G 0P)
L: سالاد مرغ آووکادو کبابی و انبه (4B 6G 4P)
D: سفارش در!

مجموع ها: WW Points 9B 13G 9P، کالری 513 *

یکشنبه (6/28)
B: LEFTOVER اسفناج ریکوتا کوئیچ (5B 7G 5P) با هلو (0B 0G 0P)
L: گوشت گاو جامائیکا # (6B 6G 6P) با خرد کن کلم سریع (2B 2G 2P)
د: کباب میگو Scampi Skewers (1B 3G 1P) با 1 فنجان سالاد ماکارونی با گوجه فرنگی (6B 6G 5P)

مجموع ها: WW امتیازات 20B 24G 19P ، کالری 893 *

* این فقط یک راهنما است ، زنان باید روزانه حدود 1500 کالری مصرف کنند. در اینجا یک ماشین حساب مفید برای برآورد نیازهای کالری شما وجود دارد. من فضای کافی برای شما فراهم کرده ام که غذای بیشتری مانند قهوه ، نوشیدنی ، میوه ، میان وعده ، دسر ، شراب و غیره اضافه کنید.

** سالاد سبز شامل 8 فنجان سبزیجات مخلوط ، هر کدام از آنها ⅔ فنجان: گوجه فرنگی گیلاس ، هویج ، خیار و 3 عدد پیازچه با 6 قاشق غذاخوری وینگرت سبک است. سرویس ناهار را برای صرف ناهار پنجشنبه کنار بگذارید.
*** یک شنبه سینه مرغ اضافی را برای ناهار کباب کنید.
# باقی مانده شما / خانواده شما را نخورید.

* Google Doc

Tags:

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *