برنامه غذایی 7 روزه غذایی سالم (29 ژوئن – 5 ژوئیه)

ارسال شده 27 ژوئن سال 2020 توسط جینا

یک برنامه غذایی 7 روزه و انعطاف پذیر برای کاهش وزن شامل صبحانه ، ناهار و شام و لیست خرید. تمام دستور العمل ها شامل کالری و امتیازات هوشمند WW به روز شده است.

برنامه غذایی 7 روزه غذایی سالم (29 ژوئن - 5 ژوئیه)

برنامه غذایی 7 روزه غذایی سالم

نمی توانم باور کنم که تقریباً در تاریخ 4 ژوئیه است !! در برنامه غذایی این هفته متوجه خواهید شد که بیشتر از گوشت معمول گوشت ، گوشت گاو (گوشت گاو) برای آخر هفته وجود دارد. این برای کسانی است که ممکن است برای تعطیلات BBQ باشند و به جمعیتی کوچک خدمت کنند. اگر گوشت خیلی گران است یا یافتن آن سخت است ، می توانید آنرا برای مرغ یا ماهی عوض کنید. همچنین می توانید دستور العمل های من را در زیر برگه تعطیلات 4 ژوئیه بررسی کنید. من همچنین شامل وعده های غذایی قابل تعویض برای هر دو شنبه و یکشنبه ناهار و وعده های غذایی شام هستم تا بتوانید مواردی را انتخاب کنید یا حرکت دهید تا بتوانید برای برنامه خود کار کنید. یک 4 امن و شاد داشته باشید!

چرا همه باید برنامه غذایی را تهیه کنند؟

برنامه ریزی غذا راهی عالی برای سازماندهی وعده های غذایی شما برای هفته پیش رو است. شما همچنین در سوپر مارکت در وقت و هزینه خود صرفه جویی می کنید! و البته برنامه ریزی پیش رو به شما کمک می کند تا به اهداف خود پایبند باشید!

درباره برنامه غذایی

اگر در برنامه های غذایی من تازه کار هستید ، من این برنامه های رایگان و 7 روزه غذایی سالم و منعطف را به اشتراک گذاشته ام (می توانید برنامه های غذایی قبلی من را در اینجا مشاهده کنید) که به عنوان یک راهنما در نظر گرفته شده اند ، با اتاق زیادی برای wiggle. اضافه کردن غذای بیشتر ، قهوه ، نوشیدنی ها ، میوه ها ، میان وعده ها ، دسر ، شراب ، و غیره یا دستور العمل های مبادله برای وعده های غذایی مورد نظر خود ، می توانید دستور العمل های مورد نظر را در این فهرست جستجو کنید. شما باید در حدود 1500 کالری * در روز هدف داشته باشید.

همچنین لیست دقیقی از مواد غذایی سازمان یافته وجود دارد که خرید مواد غذایی را بسیار آسان تر و بسیار استرس زا می کند. در وقت و وقت خود صرفه جویی می کنید. کمتر غذا می خورید ، غذای کمتری هدر می دهید و همه چیز را برای دستیابی به مسیر در اختیار خواهید داشت.

در آخر ، اگر در فیسبوک هستید به انجمن Facebook Facebook Skinnytaste من در جایی که همه عکس های دستور العمل هایی را که ایجاد می کنند ، به اشتراک می گذارید ، می توانید به اینجا بپیوندید. من عاشق تمام ایده هایی هستم که همه به اشتراک می گذارند! اگر می خواهید در لیست ایمیل قرار بگیرید ، می توانید در اینجا مشترک شوید تا هرگز برنامه غذایی را از دست ندهید!

همچنین ، اگر شما برنامه ریز غذا Skinnytaste را ندارید ، اکنون زمان بسیار خوبی برای سازماندهی مجدد برای سال 2020 خواهد بود! سال گذشته خطای چاپ وجود داشت ، اما اکنون کامل است! میتونی اینو اینجا سفارش بدهی!

غذای پیشنهادی  کوکی های موز | منتقد دستور العمل

https://www.youtube.com/watch؟v=X6RZHTD9AM4

جزئیات:

صبحانه و ناهار دوشنبه تا جمعه به گونه ای طراحی شده اند که در حالیکه شام ​​و همه وعده های غذایی روزهای شنبه و یکشنبه برای خدمت به خانواده 4 نفره طراحی شده است. در حالی که ما واقعاً معتقدیم که هیچ اندازه برای همه برنامه های غذایی متناسب نیست ، ما تمام تلاش خود را کردیم تا به چیزی برسیم که برای طیف گسترده ای از افراد جذاب باشد. همه چیز از نظر وزنه برداری دوستانه است ، من WW Blue SP به روز شده را برای راحتی شما در نظر گرفتم ، احساس راحتی کنید که هر دستور العمل مورد نظر خود را عوض کنید یا فقط از این الهام استفاده کنید!

لیست فروشگاه های مواد غذایی جامع است و شامل همه چیزهایی است که برای تهیه همه وعده های غذایی در این برنامه لازم است. من حتی توصیه های مارک محصولاتی را که اغلب دوست دارم و استفاده می کنم شامل نشده ام. کابینت های خود را متقابلاً بررسی کنید زیرا بسیاری از چاشنی هایی که اغلب از آنها استفاده می کنید ، ممکن است بسیاری از آنها را داشته باشید.

و آخر ، اما مطمئناً کم اهمیت ، این برنامه غذایی انعطاف پذیر و واقع بینانه است. وجود دارد فراوانی اتاق wiggle برای کوکتل ، میان وعده های سالم ، دسر و شام در بیرون. و در صورت لزوم ، می توانید مواردی را به سمت خود جابجا کنید تا با برنامه خود کارایی داشته باشید. لطفاً به من اطلاع دهید اگر از این برنامه ها استفاده می کنید ، این به من کمک می کند تصمیم بگیرم که آیا باید به اشتراک گذاری آنها ادامه دهم یا نه!

دوشنبه (6/29)
B: 2 تخم مرغ جوشانده (0B 4G 0P) با نان تست غلات سبوس دار (3B 3G 3P) و هلو (0B 0G 0P)
ل: کلوپ ترکیه (7B 8G 7P) با 2 زردآلو (0B 0G 0P)
D: ماکارونی موی فرشته با کدو سبز و گوجه فرنگی (7B 7G 7P) با سالاد سبز * (1B 1G 1P)
مجموع ها: WW امتیازات 18B 23G 18P ، کالری 1.044 **

TUESDAY (6/30)
B: کلوچه نان موز در یک فنجان (2B 2G 2P) با 1 لیوان توت مخلوط (0B 0G 0P)
L: سالاد کباب در یک کوزه با جوجه کوهی (5B 9G 5P)
D: Tzatziki Fish Tacos (6B 8G 6P) و سالاد نخود با خیار (1B 5G 1P)
مجموع ها: WW امتیازات 14B 24G 14P ، کالری 1،092 **

چهارشنبه (7/1)
B: کلوچه نان موز در یک فنجان (2B 2G 2P) با 1 لیوان توت مخلوط (0B 0G 0P)
L: سالاد کباب در یک کوزه با جوجه کوهی (5B 9G 5P)
D: مرغ کباب شده آهک Zesty با آناناس Salsa (4B 8G 4P) با ½ فنجان برنج قهوه ای (3B 3G 0P) و کاملاً عالی
کدو سبز کباب شده (1B 1G 1P)

مجموع ها: WW امتیازات 15B 23G 12P ، کالری 1،056 **

سه شنبه (7/2)
B: صبحانه BLT سالاد (4B 6G 4P)
L: سالاد خرد شده ایتالیایی (8B 8G 8P) با 2 رول multigrain roll (3B 3G 3P)
D: گوشت گاو کلم بروکلی (7B 7G 7P) با 1 فنجان گل کلم “برنج” (0B 0G 0P)

مجموع ها: WW امتیازات 22B 24G 22P ، کالری 1،041 **

غذای پیشنهادی  Tacos لوبیا سیاه گیاهی - Skinnytaste

FRIDAY (7/3)
B: صبحانه BLT سالاد (4B 6G 4P)
L: سالاد خرد شده ایتالیایی (8B 8G 8P) با 2 رول multigrain roll (3B 3G 3P)
D: ساق خرچنگ کباب شده (0B 5G 0P) با ذرت روی غار (0B 3G 0P) و سالاد گوجه فرنگی تابستانی (1B 1G 1P)

مجموع ها: WW Points 16B 26G 16P، کالری 1،022 **

شنبه (7/4)
B: پیتزا صبحانه *** (5B 8G 5P)
L: برگر کشویی (1B 1G 7P) با سالاد سیب زمینی رنگین کمان (5B 5G 2P) و تفاله قرمز ، سفید و زغال اخته (8B 9G 8P)
D: استیک کباب با Chimichurri (4B 4G 4P) با سالاد ماکارونی تابستانی با گوجه فرنگی و کدو سبز (3B 3G 3P)

مجموع ها: WW Points 26B 30G 29P، کالری 1،018 **

یکشنبه (7/5)
B: دستور العمل آسان شیرینی (3B 4G 3P) با 2 قاشق غذاخوری پنیر خامه ای سبک (3B 3G 3P) و یک هلو (0B 0G 0P)
L: سالاد ماکارونی یونانی (5B 5G 5P) و مرغ کباب پسته و گوجه کباب (4B 6G 4P)
D: سفارش در!

تعداد کل: WW امتیازات 15B 18G 15P ، کالری 593 **

* سالاد سبز شامل 6 فنجان سبزی مخلوط ، 2 عدد پیازچه ، هر یک ½ فنجان: گوجه فرنگی ، خیار ، هویج ، نخود و ¼ لیوان وینگرت سبک است.
** این فقط یک راهنما است ، زنان باید روزانه حدود 1500 کالری مصرف کنند. در اینجا یک ماشین حساب مفید برای برآورد نیازهای کالری شما وجود دارد. من فضای کافی برای شما فراهم کرده ام که غذای بیشتری مانند قهوه ، نوشیدنی ، میوه ، میان وعده ، دسر ، شراب و غیره اضافه کنید.

*** دوغ را دو برابر کنید (به تناسب پودر بیکینگ را تنظیم کنید) تا یکشنبه شیرینی تهیه شود.

برنامه غذایی 7 روزه غذایی سالم (29 ژوئن - 5 ژوئیه)

* Google Doc

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *