برنامه غذایی 7 روزه غذایی سالم (30 مارس – 5 آوریل)

ارسال شده 28 مارس 2020 توسط جینا

یک برنامه غذایی 7 روزه و انعطاف پذیر برای کاهش وزن شامل صبحانه ، ناهار و شام و لیست خرید. تمام دستور العمل ها شامل کالری و امتیازات هوشمند WW به روز شده است.

یک برنامه غذایی 7 روزه و انعطاف پذیر برای کاهش وزن شامل صبحانه ، ناهار و شام و لیست خرید. تمام دستور العمل ها شامل کالری و امتیازات هوشمند WW به روز شده است.

برنامه غذایی 7 روزه غذایی سالم

امیدوارم همه خوب پیش بروند و سالم بمانند! ما در حال انجام مسافت اجتماعی هستیم و یک عشق قدیمی از معماها را کشف کرده ایم و تهیه غذاهای خوب از طریق برخی از کتابهای آشپزی قدیمی من بسیار خوب است. امیدوارم که پست های شنگله این هفته ابزار مفیدی باشد. به یاد داشته باشید ، به خصوص در این زمان ها ، مواردی را که دست ندارید جایگزین می کنید ، خوب است و اگر در این فرآیند چیزی خارق العاده ایجاد کنید ، لطفاً آن را به اشتراک بگذارید! شما همچنین متوجه خواهید شد که شنبه شب می گوید سفارش دهید ، نه غذا بخورید. اگر شما در موقعیتی هستید که با یک سفارش خارج از غذا از یک غذای محلی کمک بگیرید ، لطفاً این کار را انجام دهید! ایمن و سالم بمانید و آن دستان را بشویید!

WW برنامه خود را تغییر داده و اکنون شامل یک طرح آبی ، بنفش و سبز است. تمام دستور العمل های موجود در وبلاگ من برای طرح آبی به روز شده است. من تمام دستور العمل های خود را به روز کرده ام (بیش از 2000) و 2019 را با دو رنگ دیگر به پایان رسانده ام و کار خود را ادامه می دهم بنابراین لطفاً صبور باشید.

چرا همه باید برنامه غذایی را تهیه کنند؟

برنامه ریزی غذا راهی عالی برای سازماندهی وعده های غذایی شما برای هفته پیش رو است. شما همچنین در سوپر مارکت در وقت و هزینه خود صرفه جویی می کنید! و البته برنامه ریزی پیش رو به شما کمک می کند تا به اهداف خود پایبند باشید!

درباره برنامه غذایی

اگر در برنامه های غذایی من تازه کار هستید ، من این برنامه های رایگان و 7 روزه غذایی سالم و منعطف را به اشتراک گذاشته ام (می توانید برنامه های غذایی قبلی من را در اینجا مشاهده کنید) که به عنوان یک راهنما در نظر گرفته شده اند ، با اتاق زیادی برای wiggle. اضافه کردن غذای بیشتر ، قهوه ، نوشیدنی ها ، میوه ها ، میان وعده ها ، دسر ، شراب ، و غیره یا دستور العمل های مبادله برای وعده های غذایی مورد نظر خود ، می توانید دستور العمل های مورد نظر را در این فهرست جستجو کنید. شما باید در حدود 1500 کالری * در روز هدف داشته باشید.

همچنین لیست دقیقی از مواد غذایی سازمان یافته وجود دارد که خرید مواد غذایی را بسیار آسان تر و بسیار استرس زا می کند. در وقت و وقت خود صرفه جویی می کنید. کمتر غذا بخورید ، غذای کمتری هدر دهید و همه چیز مورد نیازتان را برای کمک به حفظ مسیر خود در اختیار خواهید داشت.

غذای پیشنهادی  دستور تهیه مخلوط ادویه جات خانگی

در آخر ، اگر در فیسبوک هستید به انجمن Facebook Facebook Skinnytaste من در جایی که همه عکس های دستور العمل هایی را که ایجاد می کنند ، به اشتراک می گذارید ، می توانید در اینجا عضو شوید من عاشق تمام ایده هایی هستم که همه به اشتراک می گذارند! اگر می خواهید در لیست ایمیل قرار بگیرید ، می توانید در اینجا مشترک شوید تا هرگز برنامه غذایی را از دست ندهید!

همچنین ، اگر شما برنامه ریز غذا Skinnytaste را ندارید ، اکنون زمان بسیار خوبی برای سازماندهی مجدد برای سال 2020 خواهد بود! سال گذشته خطای چاپ وجود داشت ، اما اکنون کامل است! میتونی اینو اینجا سفارش بدهی!

https://www.youtube.com/watch؟v=X6RZHTD9AM4

جزئیات:

صبحانه و ناهار دوشنبه تا جمعه به گونه ای طراحی شده اند که در حالیکه شام ​​و همه وعده های غذایی روزهای شنبه و یکشنبه برای خدمت به خانواده 4 نفره طراحی شده است. در حالی که ما واقعاً معتقدیم که هیچ اندازه برای همه برنامه های غذایی متناسب نیست ، ما تمام تلاش خود را کردیم تا به چیزی برسیم که برای طیف گسترده ای از افراد جذاب باشد. همه چیز از نظر وزنه برداری دوستانه است ، من WW Blue SP به روز شده را برای راحتی شما در نظر گرفتم ، احساس رایگان کنید تا دستور العمل های مورد نظر خود را عوض کنید یا فقط از این الهام استفاده کنید!

لیست فروشگاه های مواد غذایی جامع است و شامل همه چیزهایی است که برای تهیه همه وعده های غذایی در این برنامه لازم است. حتی توصیه های مارک محصولاتی را که اغلب دوست دارم و از آنها استفاده می کنم شامل نشده ام. کابینت های خود را متقابلاً بررسی کنید زیرا بسیاری از چاشنی هایی که اغلب از آنها استفاده می کنید ، ممکن است بسیاری از آنها را داشته باشید.

و آخر ، اما مطمئناً کم اهمیت ، این برنامه غذایی انعطاف پذیر و واقع بینانه است. وجود دارد فراوانی اتاق wiggle برای کوکتل ، میان وعده های سالم ، دسر و شام در بیرون. و در صورت لزوم ، می توانید مواردی را به دور خود حرکت دهید تا با برنامه خود کارایی داشته باشید. لطفاً به من اطلاع دهید اگر از این برنامه ها استفاده می کنید ، این به من کمک می کند تصمیم بگیرم که آیا باید به اشتراک گذاری آنها ادامه دهم یا نه!

MONDAY (3/30)
B: ساندویچ گوجه فرنگی و پیازچه تخم مرغ (4B 6G 4P) و نارنجی (0B 0G 0P)
L: سالاد مرغ رانچ * (3B 5G 3P) در av آووکادو (3B 3G 3P)
D: Veggie Burger Houston’s Veggie Burger (6B 13G 7P)

تعداد کل: WW امتیازات 16B 27G 17P ، کالری 836 **

TUESDAY (3/31)
B: ساندویچ گوجه فرنگی و پیازچه تخم مرغ (4B 6G 4P) و موز (0B 0G 0P)
L: سالاد مرغ رانچ (3B 5G 3P) در av آووکادو (3B 3G 3P)
D: Tzatziki Fish Tacos (6B 8G 6P) با سالاد خیار آسان (0B 0G 0P)
مجموع ها: WW امتیازات 16B 22G 16P ، کالری 932 **

غذای پیشنهادی  فویل بسته ای ادویه ای مالش ماهی با هندوانه سالسا

چهارشنبه (4/1)
B: ساندویچ گوجه فرنگی و پیازچه تخم مرغ (4B 6G 4P) و نارنجی (0B 0G 0P)
L: سالاد مرغ رانچ (3B 5G 3P) بیش از 2 فنجان کاهو رمنی (0B 0G 0P)
D: سوپ مرغ با اسفناج و گندم کامل Acini di Pepe (4B 4G 3P) با 2 گره سیر آسان (4B 5G 4P)

مجموع ها: WW امتیازات 15B 20G 14P ، کالری 900 **

سه شنبه (4/2)
ب: ماست یونانی با انواع توت ها ، آجیل و عسل (5B 8G 5P)
L: ماهی تن لاغر (4B 5G 4P) با 8 چوب هویج (0B 0G 0P) و 2 قاشق غذاخوری سخاوتمندانه نور LEFTOVER
پانسمان مزرعه (3B 3G 3P)
D: Fettuccini با سبزی های زمستانی و تخم مرغ خرد شده (دستور x) (5B 7G 5P)
تعداد کل: WW امتیازات 17B 23G 17P ، کالری 914 **

FRIDAY (4/3)
ب: ماست یونانی با انواع توت ها ، آجیل و عسل (5B 8G 5P)
L: ماهی تن لاغر (4B 5G 4P) با 8 چوب هویج (0B 0G 0P) و 2 قاشق غذاخوری سخاوتمندانه نور LEFTOVER
پانسمان مزرعه (3B 3G 3P)
D: میگو Scampi با کلم بروکلی Orzo (7B 7G 7P)

مجموع ها: WW امتیازات 19B 23G 19P ، کالری 854 **

شنبه (4/4)
B: فنجان برش گلدان فوری گلدان (5B 5G 1P)
L: سوپ گوشت گاو ، گوجه فرنگی و Acini di Pepe (5B 5G 6P)
D: سفارش در!

مجموع ها: WW امتیاز 10B 10G 7P ، کالری 484 **

یکشنبه (4/5)
B: LEFTOVER فنجان قابلمه برش گلدان فوری (5B 5G 1P)
L: سالاد ماکارونی تابستانی با سبزیجات کودک (5B 5G 2P)
D: Meatballs گوشت گاو و اسفناج ایتالیایی (4B 5G 4P) با 1 فنجان روتینی گندم کامل (4B 4G 0P) و 2 فنجان Romaine
کاهو (0B 0G 0P) با 1 ½ قاشق غذاخوری پانسمان سزارین لاغر (1B 1G 1P)
مجموع ها: WW Points 19G 20G 8P، کالری 877 **

* پانسمان میناکاری دوتایی برای ناهار پنج شنبه / جمعه

** این فقط یک راهنما است ، زنان باید روزانه حدود 1500 کالری مصرف کنند. در اینجا یک ماشین حساب مفید برای تخمین وجود دارد
کالری شما نیاز دارد من فضای کافی برای شما فراهم کرده ام که غذای بیشتری مانند قهوه ، نوشیدنی ، میوه ،
میان وعده ، دسر ، شراب و غیره

* Google Doc

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *