برنامه غذایی Skinnytaste (26 جولای – 1 آگوست)

ارسال شده 23 جولای 2021 توسط جینا

یک برنامه رایگان 7 روزه و انعطاف پذیر برای کاهش وزن شامل صبحانه ، ناهار و شام و یک لیست خرید. دستور العمل ها شامل ماکرو و WW Points هستند.

برنامه غذای سالم 7 روزه

آیا اعلامیه من را دیده اید؟ من از این کتاب آشپزی بسیار هیجان زده ام! شام های مخصوص سرخ کن Skinnytaste کتاب آشپزی از 14 دسامبر به فروشگاه های کتاب و حمل و نقل می رود! اما می توانید هم اکنون پیش سفارش دهید و یکی از اولین کسانی باشید که نسخه خود را دریافت می کنید. می توانید پیش از این در آمازون ، بارنز و نوبل ، کتابهای یک میلیون و IndieBound پیش سفارش دهید. نمی توانم صبر کنم تا همه شما از آن شروع به پخت و پز کنند!

چرا همه باید برنامه ریزی کنند؟

برنامه ریزی وعده غذایی راهی عالی برای سازماندهی وعده های غذایی خود برای هفته آینده است. در سوپرمارکت هم در وقت و هزینه خود صرفه جویی می کنید! و البته برنامه ریزی پیش رو به شما کمک می کند تا به اهداف خود پایبند باشید!

درباره برنامه غذا

اگر شما در برنامه های غذایی من تازه وارد هستید ، من این برنامه های غذایی سالم و انعطاف پذیر 7 روزه را به اشتراک گذاشته ام (برنامه های غذایی قبلی من را می توانید در اینجا ببینید) که به عنوان راهنما در نظر گرفته می شوند ، و اتاق های زیادی برای شما تکان می دهد تا غذای بیشتری ، قهوه ، نوشیدنی ، میوه ، تنقلات ، دسر ، شراب و غیره اضافه کنید یا دستورالعمل هایی را برای وعده هایی که ترجیح می دهید عوض کنید ، می توانید دستورالعمل ها را براساس دوره در فهرست جستجو کنید. شما باید حدود 1500 کالری * در روز هدف داشته باشید.

همچنین یک لیست مواد غذایی دقیق و سازمان یافته وجود دارد که خرید مواد غذایی را بسیار راحت تر و استرس زا خواهد کرد. در هزینه و وقت خود صرفه جویی کنید. کمتر شام می خورید ، غذای کمتری هدر می دهید و همه چیزهایی را که برای کمک به شما در جهت پیشرفت لازم است در دسترس خواهید داشت.

سرانجام ، اگر در فیس بوک هستید به انجمن Skinnytaste Facebook من که در آن همه عکس های دستور العمل های خود را به اشتراک می گذارند بپیوندید ، می توانید به اینجا بپیوندید. من عاشق همه ایده هایی هستم که همه به اشتراک می گذارند! اگر می خواهید وارد لیست ایمیل شوید ، می توانید در اینجا مشترک شوید تا هرگز یک برنامه غذایی را از دست ندهید!

همچنین ، اگر برنامه Skinnytaste Meal Planner ندارید ، اکنون زمان مناسبی است که یکی را برای سال 2020 تنظیم کنید! سال گذشته یک خطای چاپی وجود داشت ، اما اکنون کامل است! میتونی اینو اینجا سفارش بدهی!

https://www.youtube.com/watch؟v=X6RZHTD9AM4

جزئیات:

صبحانه و ناهار دوشنبه تا جمعه ، برای یک نفر سرو می شود در حالی که شام ​​و همه وعده های غذایی شنبه و یکشنبه برای پذیرایی از یک خانواده 4 نفره طراحی شده اند. برخی از دستور العمل ها برای دو شب یا ناهار روز بعد غذای مانده را به اندازه کافی تهیه می کنند. در حالی که ما واقعاً معتقدیم که هیچ یک از برنامه های غذایی متناسب با یک وعده غذایی وجود ندارد ، ما تمام تلاش خود را کردیم تا مطلبی ارائه دهیم که مورد توجه طیف وسیعی از افراد باشد. همه چیز برای تماشاگران وزن مناسب است ، من برای راحتی شما WW Blue SP را به روز کردم ، در صورت تمایل هرگونه دستورالعمل مورد نظر خود را عوض کنید یا فقط از این برای الهام گرفتن استفاده کنید!

لیست مواد غذایی جامع است و شامل تمام مواردی است که برای تهیه تمام وعده های غذایی در برنامه نیاز دارید. من حتی توصیه هایی با نام تجاری را برای محصولاتی که دوست دارم و غالباً استفاده می کنم آورده ام. کابینت های خود را بررسی کنید زیرا بسیاری از چاشنی هایی که متوجه می شوید من اغلب استفاده می کنم ، بنابراین ممکن است تعداد زیادی از آنها را داشته باشید.

و در آخر ، اما مطمئناً مهم نیست ، این برنامه غذایی انعطاف پذیر و واقع بینانه است. وجود دارد فراوانی از اتاق تکان دادن برای کوکتل ، میان وعده های سالم ، دسر و شام بیرون. و در صورت لزوم می توانید برخی موارد را جابجا کنید تا مطابق برنامه شما کار کند. اگر از این برنامه ها استفاده می کنید ، به من اطلاع دهید ، این به من کمک می کند تصمیم بگیرم که آیا باید به اشتراک گذاری آنها ادامه دهم!

دوشنبه (26/7)
B: بسته بندی صبحانه Omelet Tortilla (4B 8G 4P)
L: سالاد والدورف مرغ (3B 4G 3P)
D: بهترین برگر کبابی Portobello Mushroom (6B 6G 4P) و سالاد سیب زمینی رنگین کمان (5B 5G 2P)

کل: WW Points 18B 23G 13P ، کالری 1024 **

TUESDAY (27/7)
B: بسته بندی صبحانه Omelet Tortilla (4B 8G 4P)
L: سالاد والدورف مرغ (3B 4G 3P)
D: Tacos مرغ زودپز آهسته (7B 10G 7P) با لوبیای سرخ شده قابلمه فوری (0B 3G 0P)
تعداد کل: WW Points 14B 25G 14P ، کالری 1075 **

چهارشنبه (28/7)
ب: ماست یونانی با توت ، آجیل و عسل (5B 8G 5P)
L: سالاد والدورف مرغ (3B 4G 3P)
D: میگو و کدو سبز با پودر در سس گوجه سبک ** (7B 9G 7P)
تعداد کل: WW Points 15B 21G 15P ، کالری 853 **

پنج شنبه (29/7)
ب: 2 تخم مرغ مخلوط شده (4B 4G 0P) و 1 اونس آووکادو (1B 1G 1P)
L: سالاد ماکارونی تابستانی با سبزی کودک (½ دستور العمل) (5B 5G 2P) و ¼ فنجان بادام خام (5B 5G 5P)
D: برگرهای بوقلمون Feta-Zucchini یونانی برهنه (5B 5G 5P) با 1 فنجان orzo گندم کامل (5B 5G 0P)

تعداد کل: WW Points 25B 25G 13P ، کالری 913 **

جمعه (30/7)
ب: ماست یونانی با توت ، آجیل و عسل (5B 8G 5P)
L: سالاد ماکارونی تابستانی با سبزی کودک (½ دستور العمل) (5B 5G 2P) و ¼ فنجان بادام خام (5B 5G 5P)
D: Smoky Spice مالیده ماهی سالمون کبابی با لوبیای سیاه و ذرت (1B 11G 1P)
تعداد کل: WW Points 16B 29G 13P ، کالری 978 **

شنبه (31/7)
B: نان کدو سبز شکلات چیپسی (5B 5G 5P) با موز (0B 0G 0P)
L: هندوانه ، آرگولا و سالاد فتا (4B 4G 4P) با 2 اونس باگت چند دانه (3B 3G 3P)
D: شام بیرون یا سفارش دهید!

تعداد کل: WW Points 12B 12G 12P ، کالری 541 **

یکشنبه (8/1)
B: نان کدو سبز شکلات چیپسی (5B 5G 5P) با موز (0B 0G 0P)
L: چوکر ذرت چدار با بیکن (7B 9G 5P)
D: 1 eb استیک کباب با Chimichurri (7B 7G 6P) با سالاد گوجه فرنگی Heirloom (2B 2G 2P)
تعداد کل: WW Points 21B 23G 18P ، کالری 943 **

* این فقط یک راهنما است ، زنان باید حدود 1500 کالری در روز داشته باشند. در اینجا یک ماشین حساب مفید برای تخمین وجود دارد
کالری مورد نیاز شما من فضای زیادی را برای شما تکان داده ام تا مواد غذایی بیشتری مانند قهوه ، نوشیدنی ، میوه ، تنقلات ، دسر ، شراب و غیره اضافه کنید.
** برای ناهار پنجشنبه / جمعه 2 اونس ماکارونی بپزید.

* سندنگار Google

غذای پیشنهادی  چوب های نان تست فرانسوی Easy Air Fryer

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *