برنامه غذای سالم 7 روزه (10-16 مه)

ارسال شده 7 مه 2021 توسط جینا

یک برنامه رایگان 7 روزه و انعطاف پذیر برای کاهش وزن شامل صبحانه ، ناهار و شام و یک لیست خرید. دستور العمل ها شامل ماکرو و WW Points هستند.

برنامه غذای سالم 7 روزه

روز مادر را به همه مادران آنجا تبریک می گوییم! من می دانم که من هر روز از مادرم سپاسگزارم و این یک سال گذشته به من آموخته است که هر روز گنجینه کنم و هر لحظه را حساب کنم. فراموش نکن کیت های وعده غذایی Skinnytaste تا مه و ژوئن هنوز برای مدت محدودی در آشپز خانگی در دسترس خواهد بود! دستورالعمل های خوشمزه و مورد تأیید رژیم غذایی را با هر ماده ای که لازم دارید به درب منزل تحویل بگیرید. فقط به دنبال نشان Skinnytaste من در منو بگردید. از کد تبلیغاتی استفاده کنید: نازک پوست با قیمت 90 دلار تخفیف (فقط مشتریان جدید)!

چرا همه باید برنامه ریزی کنند؟

برنامه ریزی وعده غذایی راهی عالی برای سازماندهی وعده های غذایی خود برای هفته آینده است. در سوپرمارکت هم در وقت و هزینه خود صرفه جویی می کنید! و البته برنامه ریزی پیش رو به شما کمک می کند تا به اهداف خود پایبند باشید!

درباره برنامه غذا

اگر در برنامه های غذایی من تازه وارد هستید ، من این برنامه های غذای سالم و انعطاف پذیر 7 روزه رایگان را (که می توانید برنامه های غذایی قبلی من را در اینجا مشاهده کنید) که به عنوان راهنما در نظر گرفته اید ، در اختیار شما قرار می دهد ، غذای بیشتری ، قهوه ، نوشیدنی ، میوه ، تنقلات ، دسر ، شراب و غیره اضافه کنید یا دستورالعمل هایی را برای وعده هایی که ترجیح می دهید عوض کنید ، می توانید دستورالعمل ها را براساس دوره در فهرست جستجو کنید. شما باید حدود 1500 کالری * در روز هدف داشته باشید.

همچنین یک لیست مواد غذایی دقیق و سازمان یافته وجود دارد که خرید مواد غذایی را بسیار راحت تر و استرس زا خواهد کرد. در هزینه و وقت خود صرفه جویی کنید. کمتر شام می خورید ، غذای کمتری هدر می دهید و همه چیزهایی را که نیاز دارید در دسترس خواهید داشت تا به شما در مسیر درست کمک کند.

سرانجام ، اگر در فیس بوک هستید به انجمن Skinnytaste Facebook من که در آن همه عکس های دستور العمل های خود را به اشتراک می گذارند بپیوندید ، می توانید به اینجا بپیوندید. من عاشق همه ایده هایی هستم که همه به اشتراک می گذارند! اگر می خواهید وارد لیست ایمیل شوید ، می توانید در اینجا مشترک شوید تا هرگز یک برنامه غذایی را از دست ندهید!

همچنین ، اگر برنامه Skinnytaste Meal Planner ندارید ، اکنون زمان مناسبی است که یکی را برای سال 2020 تنظیم کنید! سال گذشته یک خطای چاپی وجود داشت ، اما اکنون کامل است! میتونی اینو اینجا سفارش بدهی!

غذای پیشنهادی  پن کیک تابه ماست با توت مخلوط

https://www.youtube.com/watch؟v=X6RZHTD9AM4

جزئیات:

صبحانه و ناهار از دوشنبه تا جمعه ، برای یک نفر سرو می شود در حالی که شام ​​ها و همه وعده های غذایی شنبه و یکشنبه برای پذیرایی از یک خانواده 4 نفره طراحی شده اند. برخی از دستور العمل ها برای دو شب یا ناهار روز بعد غذای مانده به اندازه کافی درست می کنند. در حالی که ما واقعاً معتقدیم که هیچ یک از برنامه های غذایی متناسب با یک وعده غذایی وجود ندارد ، اما ما تمام تلاش خود را کردیم تا مطلبی ارائه دهیم که مورد توجه طیف وسیعی از افراد باشد. همه چیز برای تماشاگران وزن مناسب است ، من برای راحتی شما WW Blue SP را به روز کردم ، در صورت تمایل هرگونه دستورالعمل مورد نظر خود را عوض کنید یا فقط از این برای الهام گرفتن استفاده کنید!

لیست مواد غذایی جامع است و شامل تمام مواردی است که برای تهیه تمام وعده های غذایی در برنامه نیاز دارید. من حتی توصیه هایی با نام تجاری را برای محصولاتی که دوست دارم و غالباً استفاده می کنم آورده ام. کابینت های خود را بررسی کنید زیرا بسیاری از چاشنی هایی که متوجه می شوید من اغلب استفاده می کنم ، بنابراین ممکن است تعداد زیادی از آنها را داشته باشید.

و در آخر ، اما مطمئناً مهم نیست ، این برنامه غذایی انعطاف پذیر و واقع بینانه است. وجود دارد فراوانی از اتاق تکان دادن برای کوکتل ، میان وعده های سالم ، دسر و شام بیرون. و در صورت لزوم می توانید برخی موارد را جابجا کنید تا مطابق برنامه شما کار کند. اگر از این برنامه ها استفاده می کنید ، به من اطلاع دهید ، این به من کمک می کند تصمیم بگیرم که آیا باید به اشتراک گذاری آنها ادامه دهم یا نه!

دوشنبه (5/10)
ب: ماست یونانی با توت ، آجیل و عسل (5B 8G 5P)
L: سالاد تخم مرغ کم زرده (1B 3G 1P) در 1 تکه نان سبوس دار (3B 3G 3P) و یک سیب (0B 0G 0P)
D: گلدان فوری پخته شده Ziti (11B 11G 4P)

تعداد کل: WW Points 20B 25G 13P ، کالری 1028 *

TUESDAY (5/11)
B: Protein PB & J Smoothie Bowls (5B 5G 5P)
L: سالاد تخم مرغ کم زرده (1B 3G 1P) در 1 تکه نان سبوس دار (3B 3G 3P) و یک سیب (0B 0G 0P)
D: استیک کبابی Fajitas (10B 14G 10P)

تعداد کل: WW Points 19B 25G 19P ، کالری 1062 *

چهارشنبه (12/5)
ب: ساندویچ تخم مرغ ، گوجه فرنگی و پیازچه (4B 6G 4P)
L: LEFTOVER کباب استیک Fajitas (10B 14G 10P)
D: مرغ هاریسای خرد شده (2B 3G 2P) با ¾ فنجان برنج قهوه ای (5B 5G 0P) ، ½ فنجان خیار (0B 0G 0P) و ¼ فنجان Tzatziki (0B 0G 0P)

غذای پیشنهادی  طرز تهیه برنج باسماتی به دو روش

تعداد کل: WW Points 21B 28G 16P ، کالری 1049 *

پنجشنبه (13/5)
B: Protein PB & J Smoothie Bowls (5B 5G 5P)
L: ساندویچ بسته بندی کاهو Chicken Club (5B 7G 5P) با 1 فنجان انگور (0B 0G 0P)
D: یک تابه سیب زمینی ، سوسیس و فلفل تفت داده شده (8B 8G 4P)

تعداد کل: WW Points 18B 20G 14P ، کالری 971 *

جمعه (5/14)
ب: ساندویچ تخم مرغ ، گوجه فرنگی و پیازچه (4B 6G 4P)
L: ساندویچ بسته بندی کاهو Chicken Club (5B 7G 5P) با 1 فنجان انگور (0B 0G 0P)
D: کاسه های ماهی قزل آلا سیاتل * (7B 10G 4P)

تعداد کل: WW Points 16B 23G 13P ، کالری 986 *

شنبه (15/5)
B: وافل جو دوسر با پروتئین بالا (3B 4G 1P) با 1 فنجان توت فرنگی خرد شده (0B 0G 0P) و 1 قاشق غذاخوری شربت افرا (3B 3G 3P)
L: سالاد آووکادو سالمون (5B 8G 5P)
D: سفارش دهید!

تعداد کل: WW Points 11B 15G 9P ، کالری 548 *

یکشنبه (16/5)
ب: تخم مرغ هاریسا در برزخ (0B 2G 0P) با 1 تکه نان تست غلات کامل (3B 3G 3P)
L: سالاد ماکارونی سبزیجات کبابی Orzo (7B 7G 7P)
D: Pollo Sabroso کبابی یا کبابی (3B 9G 7P) با سس سبز پرو (1B 1G 1P) و لوبیای سیاه گلدان فوری (0B 3G 0P) و ذرت کبابی روی لپه (0B 3G 0P)

تعداد کل: WW Points 14B 28G 18P ، کالری 892 *

* این فقط یک راهنما است ، زنان باید حدود 1500 کالری در روز داشته باشند. در اینجا یک ماشین حساب مفید برای تخمین میزان کالری مورد نیاز شما وجود دارد. من فضای زیادی را برای شما تکان داده ام تا مواد غذایی بیشتری مانند قهوه ، نوشیدنی ، میوه ، تنقلات ، دسر ، شراب و غیره اضافه کنید.
** برای ناهار شنبه یک پوند ماهی سالمون بپزید.

* سندنگار Google

Tags:

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *