برنامه غذای سالم 7 روزه (17 تا 23 مه)

ارسال شده 14 مه 2021 توسط جینا

یک برنامه رایگان 7 روزه و انعطاف پذیر برای کاهش وزن شامل صبحانه ، ناهار و شام و یک لیست خرید. دستور العمل ها شامل ماکرو و WW Points هستند.

برنامه غذای سالم 7 روزه

بنابراین من می دانم که برای بسیاری از خانواده ها این فصل ورزشی است که می تواند به معنای بازی های متعدد در شب و زمان وعده های غذایی دیوانه باشد. برای برخی از ایده های آسان در طول هفته ، مطمئن شوید که دستور پخت آرام ، قابلمه فوری و غذاهای آماده من را بررسی می کنید! کیت های غذایی Skinnytaste تا مه و ژوئن هنوز برای مدت محدودی در آشپز خانه در دسترس خواهد بود! دستورالعمل های خوشمزه و مورد تأیید رژیم غذایی را با هر ماده ای که نیاز دارید درست درب منزل تحویل بگیرید. فقط به دنبال نشان Skinnytaste من در منو بگردید. از کد تبلیغاتی استفاده کنید: نازک پوست با قیمت 90 دلار تخفیف (فقط مشتریان جدید)!

چرا همه باید برنامه ریزی کنند؟

برنامه ریزی وعده غذایی راهی عالی برای سازماندهی وعده های غذایی خود برای هفته آینده است. در سوپرمارکت هم در وقت و هزینه خود صرفه جویی می کنید! و البته برنامه ریزی پیش رو به شما کمک می کند تا به اهداف خود پایبند باشید!

درباره برنامه

اگر در برنامه های غذایی من تازه وارد هستید ، من این برنامه های غذایی سالم و انعطاف پذیر 7 روزه رایگان را به اشتراک گذاشته ام (برنامه های غذایی قبلی من را می توانید اینجا ببینید) که به عنوان یک راهنما در نظر گرفته شده اند ، و اتاق های زیادی برای شما تکان می دهد تا غذای بیشتری ، قهوه ، نوشیدنی ، میوه ، تنقلات ، دسر ، شراب و غیره اضافه کنید یا دستورالعمل هایی را برای وعده هایی که ترجیح می دهید عوض کنید ، می توانید دستورالعمل ها را براساس دوره در فهرست جستجو کنید. شما باید حدود 1500 کالری * در روز هدف داشته باشید.

همچنین یک لیست مواد غذایی دقیق و سازمان یافته وجود دارد که خرید مواد غذایی را بسیار راحت تر و استرس زا خواهد کرد. در هزینه و وقت خود صرفه جویی کنید. کمتر شام می خورید ، غذای کمتری هدر می دهید و همه چیزهایی را که نیاز دارید در دسترس خواهید داشت تا به شما در مسیر درست کمک کند.

سرانجام ، اگر در فیس بوک هستید به انجمن Skinnytaste Facebook من که در آن همه عکس های دستور العمل های خود را به اشتراک می گذارند بپیوندید ، می توانید به اینجا بپیوندید. من عاشق همه ایده هایی هستم که همه به اشتراک می گذارند! اگر می خواهید وارد لیست ایمیل شوید ، می توانید در اینجا مشترک شوید تا هرگز یک برنامه غذایی را از دست ندهید!

همچنین ، اگر برنامه Skinnytaste Meal Planner ندارید ، اکنون زمان مناسبی است که یکی را برای سال 2020 تنظیم کنید! سال گذشته یک خطای چاپی وجود داشت ، اما اکنون کامل است! میتونی اینو اینجا سفارش بدهی!

غذای پیشنهادی  New Orleans Gumbo | منتقد دستور العمل

https://www.youtube.com/watch؟v=X6RZHTD9AM4

جزئیات:

صبحانه و ناهار دوشنبه تا جمعه ، برای یک نفر سرو می شود در حالی که شام ​​و همه وعده های غذایی شنبه و یکشنبه برای پذیرایی از یک خانواده 4 نفره طراحی شده اند. برخی از دستور العمل ها برای دو شب یا ناهار روز بعد غذای مانده را به اندازه کافی تهیه می کنند. در حالی که ما واقعاً معتقدیم که هیچ یک از برنامه های غذایی متناسب با یک وعده غذایی وجود ندارد ، ما تمام تلاش خود را کردیم تا مطلبی ارائه دهیم که مورد توجه طیف وسیعی از افراد باشد. همه چیز برای تماشاگران وزن مناسب است ، من برای راحتی شما WW Blue SP را به روز کردم ، در صورت تمایل هرگونه دستورالعمل مورد نظر خود را عوض کنید یا فقط از این برای الهام استفاده کنید!

لیست مواد غذایی جامع است و شامل تمام مواردی است که برای تهیه تمام وعده های غذایی در برنامه نیاز دارید. من حتی توصیه هایی با نام تجاری را برای محصولاتی که دوست دارم و غالباً استفاده می کنم آورده ام. کابینت های خود را بررسی کنید زیرا بسیاری از چاشنی هایی که متوجه می شوید من اغلب استفاده می کنم ، بنابراین ممکن است تعداد زیادی از آنها را داشته باشید.

و در آخر ، اما مطمئناً مهم نیست ، این برنامه غذایی انعطاف پذیر و واقع بینانه است. وجود دارد فراوانی از اتاق تکان دادن برای کوکتل ، میان وعده های سالم ، دسر و شام بیرون. و در صورت لزوم می توانید برخی موارد را جابجا کنید تا مطابق برنامه شما کار کند. اگر از این برنامه ها استفاده می کنید ، به من اطلاع دهید ، این به من کمک می کند تصمیم بگیرم که آیا باید به اشتراک گذاری آنها ادامه دهم یا نه!

دوشنبه (5/17)
ب: 2 تخم مرغ آب پز (0B 4G 0P) و 1 فنجان طالبی (0B 0G 0P)
L: سالاد مرغ با لیمو و شوید (1B 4G 1P) روی 1 تکه نان سبوس دار (3B 3G 3P) و 8 هویج کودک (0B 0G 0P)
D: Portobello Burger with Mozzarella and Pesto Mayo (9B 9G 9P) with Skinny Garlic Parmesan Fries (دستور x 4)
(6B 6G 2P)

تعداد کل: WW Points 19G 26G 15P ، کالری 963 *

TUESDAY (18/5)
B: کاسه اسموتی بلغور جو دوسر (2B 2G 0P)
L: سالاد مرغ با لیمو و شوید (1B 4G 1P) روی 1 تکه نان سبوس دار (3B 3G 3P) و 8 هویج کودک (0B 0G 0P)
D: Bisteces a la Mexicoana (خورشت گوشت گاو به سبک مکزیکی) (3B 3G 3P) با ¾ فنجان برنج قهوه ای (5B 5G 0P)

تعداد کل: WW Points 14B 17G 7P ، کالری 890 *

چهارشنبه (19/5/19)
ب: 2 تخم مرغ آب پز (0B 4G 0P) و 1 فنجان طالبی (0B 0G 0P)
L: سالاد مرغ با لیمو و شوید (1B 4G 1P) بیش از 2 فنجان سبزی مخلوط (0B 0G 0P)
D: Spaghetti Pot Instant و Turkey Meatballs (11B 12G 6P) همراه با سالاد سبز ** (1B 1G 1P)

تعداد کل: WW Points 13B 21G 8P ، کالری 973 *

غذای پیشنهادی  دستور پخت ماکارونی ریگاتونی | منتقد دستور العمل

پنجشنبه (5/20)
B: کاسه اسموتی بلغور جو دوسر (2B 2G 0P)
L: LEFTOVER Instant Pot Spaghetti and Turkey Meatballs (11B 12G 6P)
D: خرد گوشت خوک با قارچ و موسیر (6B 5G 5P) با اسفناج کودک Wilted با سیر و روغن (1B 1G 1P)
گل کلم و پوره شده (2B 2G 2P)

تعداد کل: WW Points 22B 22G 14P ، کالری 946 *

جمعه (5/21)
ب: 2 تخم مرغ مخلوط شده (0B 4G 0P) با 1 اونس آووکادو (1B 1G 1P) و یک پرتقال (0B 0G 0P)
L: LEFTOVER Instant Pot Spaghetti and Turkey Meatballs (11B 12G 6P)
D: ماهی تند Skillet Cajun با گوجه فرنگی (0B 2G 0P) و ¾ فنجان برنج قهوه ای (5B 5G 0P)
تعداد کل: WW Points 17B 24G 7P ، کالری 1،101 *

شنبه (22/5)
B: پن کیک ورق ماست با توت مخلوط (6B 7G 6P) با 1 قاشق غذاخوری شربت افرا (3B 3G 3P)
L: Cheeseburger Crunch Wrap (دستور x 2) (11B 11G 11P)
D: سفارش دهید!

تعداد کل: WW Points 20B 21G 20P ، کالری 617 *

یکشنبه (23/5)
ب: پن کیک ورق ماست با توت مخلوط (6B 7G 6P) با 1 قاشق غذاخوری شربت افرا (3B 3G 3P)
L: برنج سرخ شده ماهی قزل آلا (دستور x 4) (4B 9G 1P)
D: Shawarma مرغ کبابی (2B 5G 2P) با سالاد لوبیای مدیترانه ای (1B 1G 1P)
کل: WW Points 16B 25G 13P ، کالری 1086 *

* این فقط یک راهنما است ، زنان باید حدود 1500 کالری در روز داشته باشند. در اینجا یک ماشین حساب مفید برای تخمین وجود دارد
کالری مورد نیاز شما من فضای زیادی را برای شما تکان داده ام تا مواد غذایی بیشتری مانند قهوه ، نوشیدنی ، میوه ،
میان وعده ، دسر ، شراب و غیره

** سالاد سبز شامل 6 فنجان سبزیجات مخلوط ، 2 عدد گل پیاز ، هر کدام ½ فنجان: گوجه فرنگی ، خیار ، هویج ، نخود و ¼ فنجان شراب سبک است.

* سندنگار Google

Tags:

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *