برنامه غذای سالم 7 روزه (22 تا 28 فوریه)

ارسال شده 19 فوریه 2021 توسط جینا

یک برنامه رایگان 7 روزه انعطاف پذیر برای کاهش وزن شامل صبحانه ، ناهار و شام و یک لیست خرید. همه دستورالعمل ها شامل کالری و WW Smart Points به روز شده هستند.

یک برنامه رایگان 7 روزه انعطاف پذیر برای کاهش وزن شامل صبحانه ، ناهار و شام و یک لیست خرید. تمام دستور العمل ها شامل کالری و امتیازهای هوشمند WW به روز شده است.

برنامه غذای سالم 7 روزه

من بیش از سرما و برف هستم ، همانطور که می دانم بسیاری از شما هم هستید! من می خواهم دعا و اندیشه خود را برای کسانی که در این هفته با آب و هوا ، قطعی برق و کمبود آب به سختی گذرانده اند ، ارسال کنم. نور من در انتهای تونل این است که روزه شروع شده است ، بنابراین در ذهن من این معنی است که عید پاک در گوشه ای قرار دارد و این به معنای آمدن بهار است !!! برای کسانی که این موارد را مشاهده می کنید ، دستور العمل های دوستانه روزه من را ببینید.

چرا همه باید برنامه ریزی کنند؟

برنامه ریزی وعده های غذایی راهی عالی برای تنظیم وعده های غذایی خود برای هفته آینده است. در سوپرمارکت هم در وقت و هزینه خود صرفه جویی می کنید! و البته برنامه ریزی پیش رو به شما کمک می کند تا به اهداف خود پایبند باشید!

درباره برنامه غذا

اگر در برنامه های غذایی من تازه وارد هستید ، من این برنامه های غذایی سالم و انعطاف پذیر 7 روزه را به اشتراک گذاشته ام (برنامه های غذایی قبلی من را می توانید در اینجا ببینید) که به عنوان راهنما در نظر گرفته شده اند ، و اتاق های زیادی برای شما تکان می دهد تا غذای بیشتری ، قهوه ، نوشیدنی ، میوه ، تنقلات ، دسر ، شراب و غیره اضافه کنید یا دستورالعمل هایی را برای وعده هایی که ترجیح می دهید عوض کنید ، می توانید دستورالعمل ها را براساس دوره در فهرست جستجو کنید. شما باید حدود 1500 کالری * در روز هدف داشته باشید.

همچنین یک لیست مواد غذایی دقیق و سازمان یافته وجود دارد که خرید مواد غذایی را بسیار راحت تر و استرس زا خواهد کرد. در هزینه و وقت خود صرفه جویی کنید. کمتر شام می خورید ، غذای کمتری هدر می دهید و همه چیزهایی را که نیاز دارید در دسترس خواهید داشت تا به شما در مسیر درست کمک کند.

سرانجام ، اگر در فیس بوک هستید به انجمن فیس بوک Skinnytaste من که در آن همه عکس های دستور العمل های خود را به اشتراک می گذارند بپیوندید ، می توانید به اینجا بپیوندید. من عاشق همه ایده هایی هستم که همه به اشتراک می گذارند! اگر می خواهید وارد لیست ایمیل شوید ، می توانید در اینجا مشترک شوید تا هرگز یک برنامه غذایی را از دست ندهید!

همچنین ، اگر برنامه Skinnytaste Meal Planner ندارید ، اکنون زمان مناسبی است که یکی را برای سال 2020 تنظیم کنید! سال گذشته خطای چاپی وجود داشت ، اما اکنون کامل است! میتونی اینو اینجا سفارش بدهی!

غذای پیشنهادی  دستور پخت کامارکاتو ، کامارکات ، آب نبات نارگیلی جگری

https://www.youtube.com/watch؟v=X6RZHTD9AM4

جزئیات:

صبحانه و ناهار دوشنبه تا جمعه ، برای یک نفر سرو می شود در حالی که شام ​​ها و همه وعده های غذایی شنبه و یکشنبه برای پذیرایی از یک خانواده 4 نفره طراحی شده اند. برخی از دستور العمل ها برای دو شب یا ناهار روز بعد غذای مانده به اندازه کافی درست می کنند. در حالی که ما واقعاً معتقدیم که هیچ یک از برنامه های غذایی متناسب با یک وعده غذایی وجود ندارد ، ما تمام تلاش خود را کردیم تا مطلبی ارائه دهیم که مورد توجه طیف وسیعی از افراد باشد. همه چیز برای تماشاگران وزن مناسب است ، من برای راحتی شما WW Blue SP را به روز کردم ، در صورت تمایل هرگونه دستور العمل مورد نظر خود را عوض کنید یا فقط از این برای الهام گرفتن استفاده کنید!

لیست مواد غذایی جامع است و شامل تمام مواردی است که برای تهیه تمام وعده های غذایی در برنامه نیاز دارید. من حتی توصیه هایی با نام تجاری را برای محصولاتی که دوست دارم و اغلب استفاده می کنم آورده ام. کابینت های خود را بررسی کنید زیرا بسیاری از چاشنی هایی که متوجه می شوید من اغلب استفاده می کنم ، بنابراین ممکن است تعداد زیادی از آنها را داشته باشید.

و نکته آخر ، اما مطمئناً مهم نیست ، این برنامه غذایی انعطاف پذیر و واقع بینانه است. وجود دارد فراوانی از اتاق تکان دادن برای کوکتل ، میان وعده های سالم ، دسر و شام بیرون. و در صورت لزوم ، می توانید برخی موارد را جابجا کنید تا مطابق برنامه شما باشد. اگر از این برنامه ها استفاده می کنید ، به من اطلاع دهید ، این به من کمک می کند تصمیم بگیرم که آیا باید به اشتراک گذاری آنها ادامه دهم!

دوشنبه (22/2)
ب: 2 تخم مرغ آب پز (0B 4G 0P) و یک پرتقال (0B 0G 0P)
L: ساندویچ تن تن صورت با آووکادو (4B 4G 4P) با یک سیب (0B 0G 0P)
D: Fettuccini با سبزهای زمستانی و تخم مرغ شکار شده (دستور x 2) (5B 7G 5P)
تعداد کل: WW Points 9B 15G 9P ، کالری 889 *

TUESDAY (23/2)
ب: جو دو سر یک شب در شیشه (5B 5G 3P)
L: ساندویچ تن تن صورت با آووکادو (4B 4G 4P) با نارنجی (0B 0G 0P)
D: Madison’s Favorite Beef Tacos (9B 9G 9P) با لوبیای سیاه به سبک کوبایی سریع و ظریف (دستور x 2) (1B 3G 1P)

تعداد کل: WW Points 19B 21G 17P ، کالری 1041 *

چهارشنبه (24/2)
ب: 2 تخم مرغ آب پز (0B 4G 0P) و یک پرتقال (0B 0G 0P)
L: ساندویچ تن تن صورت با آووکادو (4B 4G 4P) با یک سیب (0B 0G 0P)
D: LEFTOVER Madison’s Favorite Beef Tacos (9B 9G 9P) با لوبیای سیاه به سبک کوبایی سریع و Delicioso (دستور x 2) (1B 3G 1P)

غذای پیشنهادی  برنامه غذایی 7 روزه غذایی سالم (8-14 ژوئن)

تعداد کل: WW Points 14B 20G 14P ، کالری 1043 *

پنجشنبه (25/2)
کاسه پنیر کلبه Savory (3B 3G 3P)
L: سالاد آووکادو نخود (3B 8G 3P)
D: سینه های مرغ سوخاری بادام زمینی (5B 7G 5P) با ¾ فنجان برنج قهوه ای (5B 5G 0P)
تعداد کل: WW Points 16B 23G 11P ، کالری 993 *

جمعه (26/2)
کاسه پنیر کلبه Savory (3B 3G 3P)
L: سالاد آووکادو نخود (3B 8G 3P)
D: ماهی سرخ کن هوا با لعاب سویا افرا (2B 7G 2P) با مارچوبه بو داده (0B 0G 0P) و گل کلم “برنج سرخ شده” (1B 2G 1P)

تعداد کل: WW Points 9B 20G 9P ، کالری 890 *

شنبه (2/27)
ب: تخم پنیر کلبه و سوسیس فریتاتا (3B 7G 3P) و یک پرتقال (0B 0G 0P)
L: Pastrami Reuben Egg Rolls (8B 8G 8P)
D: سفارش دهید!

تعداد کل: WW Points 11B 15G 11P ، کالری 655 *

یکشنبه (28/2)
ب: بلغور جو دوسر پخته با بلوبری و موز (6B 6G 4P)
L: گل کلم تفت داده شده گل کلم خامه ای (6B 6G 6P) با باگت چند دانه 2 اونس (3B 3G 3P)
D: سینه های مرغ کبابی کره ای (2B 3G 2P) با ¾ فنجان برنج قهوه ای (5B 5G 0P) و خیار خرد شده (0B 0G 0P)

تعداد کل: WW Points 22B 23G 15P ، کالری 903 *

* این فقط یک راهنما است ، زنان باید حدود 1500 کالری در روز داشته باشند. در اینجا یک ماشین حساب مفید برای تخمین کالری مورد نیاز شما وجود دارد. من فضای زیادی را برای شما تکان داده ام تا غذاهای بیشتری مانند قهوه ، نوشیدنی ، میوه ، تنقلات ، دسر ، شراب و غیره اضافه کنید.

* سندنگار Google

Tags:

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *