برنامه غذای سالم 7 روزه (23 تا 29 نوامبر)

ارسال شده 20 نوامبر 2020 توسط جینا

یک برنامه رایگان 7 روزه انعطاف پذیر برای کاهش وزن شامل صبحانه ، ناهار و شام و یک لیست خرید. همه دستور العمل ها شامل کالری و WW Smart Points به روز شده است.

یک برنامه رایگان 7 روزه انعطاف پذیر برای کاهش وزن شامل صبحانه ، ناهار و شام و یک لیست خرید. همه دستور العمل ها شامل کالری و امتیازهای WW Smart به روز شده است.

برنامه غذای سالم 7 روزه

اگر امسال چیزی به من آموخته است – سپاسگزارم برای چیزهای ساده ای که معمولاً طبیعی می دانیم – مثل وقت گذرانی و نان شکنی با خانواده. امیدوارم همه شما یک شکرگذاری شاد و سالم داشته باشید و وقت بگذارید و از همه چیزهای کوچک قدردانی کنید! من این هفته تعداد زیادی دستور العمل شکرگذاری (شامل مواد باقیمانده!) آورده ام ، اما چند مورد دیگر که ممکن است دوست داشته باشید Leftover Turkey Pot Pie Empanadas و برای دسر ، یک کدو تنبل رول ، سبک شده است!

چرا همه باید برنامه ریزی کنند؟

برنامه ریزی وعده های غذایی راهی عالی برای سازماندهی وعده های غذایی خود برای هفته آینده است. در سوپرمارکت هم در وقت و هزینه خود صرفه جویی می کنید! و البته برنامه ریزی پیش رو به شما کمک می کند تا به اهداف خود پایبند باشید!

درباره برنامه غذا

اگر در برنامه های غذایی من تازه وارد هستید ، من این برنامه های غذایی سالم و انعطاف پذیر 7 روزه را (که می توانید برنامه های غذایی قبلی من را در اینجا ببینید) که به عنوان راهنما در نظر گرفته اید ، در اختیار شما قرار می دهد ، غذای بیشتر ، قهوه ، نوشیدنی ، میوه ، تنقلات ، دسر ، شراب و غیره اضافه کنید یا دستورالعمل هایی را برای وعده هایی که ترجیح می دهید عوض کنید ، می توانید دستورالعمل ها را براساس دوره در فهرست جستجو کنید. شما باید حدود 1500 کالری * در روز هدف داشته باشید.

همچنین یک لیست مواد غذایی دقیق و سازمان یافته وجود دارد که خرید مواد غذایی را بسیار راحت تر و استرس زا خواهد کرد. در هزینه و وقت خود صرفه جویی کنید. کمتر شام می خورید ، غذای کمتری هدر می دهید و همه چیزهایی را که نیاز دارید در دسترس خواهید داشت تا به شما در مسیر درست کمک کند.

سرانجام ، اگر در فیس بوک هستید ، به انجمن فیس بوک Skinnytaste من که در آن همه عکس های دستور العمل های خود را به اشتراک می گذارند بپیوندید ، می توانید به اینجا بپیوندید من عاشق همه ایده هایی هستم که همه به اشتراک می گذارند! اگر می خواهید وارد لیست ایمیل شوید ، می توانید در اینجا مشترک شوید تا هرگز یک برنامه غذایی را از دست ندهید!

همچنین ، اگر برنامه Skinnytaste Meal Planner ندارید ، اکنون زمان مناسبی است که یکی را برای سال 2020 تنظیم کنید! سال گذشته یک خطای چاپی وجود داشت ، اما اکنون کامل است! میتونی اینو اینجا سفارش بدهی!

https://www.youtube.com/watch؟v=X6RZHTD9AM4

جزئیات:

صبحانه و ناهار دوشنبه تا جمعه ، برای یک نفر سرو می شود در حالی که شام ​​و همه وعده های غذایی شنبه و یکشنبه برای پذیرایی از یک خانواده 4 نفره طراحی شده است. برخی از دستور العمل ها برای دو شب یا ناهار روز بعد غذای مانده را به اندازه کافی تهیه می کنند. در حالی که ما واقعاً معتقدیم که هیچ یک از برنامه های غذایی متناسب با یک وعده غذایی وجود ندارد ، اما ما تمام تلاش خود را کردیم تا مطلبی را ارائه دهیم که طیف وسیعی از افراد را به خود جلب کند. همه چیز برای تماشاگران وزن مناسب است ، من برای راحتی شما WW Blue SP را به روز کردم ، در صورت تمایل هرگونه دستورالعمل مورد نظر خود را عوض کنید یا فقط از این برای الهام گرفتن استفاده کنید!

غذای پیشنهادی  کالای جامون ، آسان کالای جامون

لیست مواد غذایی جامع است و شامل تمام مواردی است که برای تهیه تمام وعده های غذایی در برنامه نیاز دارید. من حتی توصیه هایی با نام تجاری را برای محصولاتی که دوست دارم و اغلب استفاده می کنم آورده ام. کابینت های خود را بررسی کنید زیرا بسیاری از چاشنی هایی که متوجه می شوید من اغلب استفاده می کنم ، بنابراین ممکن است تعداد زیادی از آنها را داشته باشید.

و آخر اینکه ، اما مطمئناً از اهمیت کمتری برخوردار است ، این برنامه غذایی انعطاف پذیر و واقع بینانه است. وجود دارد فراوانی از اتاق تکان دادن برای کوکتل ، میان وعده های سالم ، دسر و شام بیرون. و در صورت لزوم ، می توانید برخی موارد را جابجا کنید تا مطابق برنامه شما باشد. اگر از این برنامه ها استفاده می کنید ، به من اطلاع دهید ، این به من کمک می کند تصمیم بگیرم که آیا باید به اشتراک گذاری آنها ادامه دهم یا نه!

دوشنبه (23/11)
B: Huevos Pericos (½ دستور العمل) (2B 8G 2P)
L: ساندویچ تن تن صورت با آووکادو (4B 4G 4P) و یک سیب (0B 0G 0P)
D: قارچ استروگانوف (9B 10G 9P) با 1 فنجان کاهو رومین (0B 0G 0P) ، 1 قاشق غذاخوری سزار لاغر
پانسمان (1B 1G 1P) و 1 قاشق غذاخوری پنیر پارمزان (1B 1G 1P)

تعداد کل: WW Points 17B 24G 17P ، کالری 943 *

TUESDAY (24/11)
ب: ⅓ فنجان جو دو سر سریع ** (3B 3G 0P) با 1 قاشق چای خوری عسل (1B 1G 1P) ، ½ یک سیب (0B 0G 0P) ، 1 قاشق غذاخوری 1٪ شیر
(0B 0G 0P) ، 1 قاشق غذاخوری اسپند خرد شده (2B 2G 2P) ، کمی نمک
L: ساندویچ تن تن صورت با آووکادو (4B 4G 4P) و یک گلابی (0B 0G 0P)
D: میگو Scampi Tacos با سالاد سزار سالاد (6B 10G 6P)

تعداد کل: WW Points 16B 20G 13P ، کالری 865 *

چهارشنبه (25/11)
B: Huevos Pericos (دستور العمل)) (2B 8G 2P)
L: ساندویچ تن تن صورت با آووکادو (4B 4G 4P) و یک سیب (0B 0G 0P)
D: یک تابه سیب زمینی ، سوسیس و فلفل تفت داده شده (8B 8G 4P)

تعداد کل: WW Points 14B 20G 10P ، کالری 938 *

پنج شنبه (26/11)
ب: ⅓ فنجان جو دو سر سریع ** (3B 3G 0P) با 1 قاشق چایخوری عسل (1B 1G 1P) ، ½ یک سیب (0B 0G 0P) ، 1 قاشق غذاخوری 1٪ شیر
(0B 0G 0P) ، 1 قاشق غذاخوری اسپند خرد شده (2B 2G 2P) ، کمی نمک
L: فنجان پخته Brie Phyllo با کریسین و گردو (2B 2G 2P) ، قارچ شکم پر با کلم بروکلی و سوسیس (3B 3G 3P) و سوپ گلابی دانه آهسته اجاق گاز (2B 2G 2P)
D: گیاه شور و نمک مالیده نمک بوقلمون (0B 2G 0P) همراه با سس گلابی قره قاط (2B 3G 2P) ، سوسیس مرغ و گیاهان (4B 4G 4P) و سیب زمینی شیرین له شده (5B 5G 2P)
کل: WW Points 24B 27G 18P ، کالری 1080 *

غذای پیشنهادی  هفتگی کلم و میگو غذاهای دریایی پائلا

جمعه (27/11)
ب: 2 تخم مرغ مخلوط شده (0B 4G 0P) با نان تست غلات کامل (3B 3G 3P) و ½ گریپ فروت (0B 0G 0P)
L: Leftover Turkey Harvest Cobb (11B 12G 11P)
D: سوپ پای گلدان بوقلمون (3B 4G 2P) با 1 رول غلات کامل (3B 3G 3P)

تعداد کل: WW Points 20B 26G 19P ، کالری 1053 *

شنبه (28/11)
B: Bagel آسان (3B 4G 3P) با 2 قاشق غذاخوری پنیر خامه ای سبک (3B 3G 3P) ، 4 برش خیار (0B 0G 0P) و 2
برش گوجه فرنگی (0B 0G 0P)
L: ذوب بوقلمون صورت (6B 7G 6P)
D: سفارش دهید!

تعداد کل: WW Points 12B 14G 12P ، کالری 497 *

یکشنبه (29/11)
ب: ترکیه ترکیبی و سیب زمینی شیرین فریتاتا (3B 5G 1P) با پرتقال (0B 0G 0P)
L: سالاد خرد شده ایتالیایی (دستور x 2) (8B 8G 8P)
D: ورق ماهی قزل آلا و سبزیجات Teriyaki (دستور x 2) (4B 6G 4P) با ¾ فنجان برنج قهوه ای (5B 5G 0P)

تعداد کل: WW Points 20B 24G 13P ، کالری 995 *

* این فقط یک راهنما است ، زنان باید حدود 1500 کالری در روز داشته باشند. در اینجا یک ماشین حساب مفید برای تخمین وجود دارد
کالری مورد نیاز شما من فضای زیادی را برای شما تکان داده ام تا مواد غذایی بیشتری مانند قهوه ، نوشیدنی ، میوه ،
تنقلات ، دسر ، شراب و غیره

** جو دوسر را با توجه به دستورالعمل بسته با آب بپزید و مواد افزودنی اضافه کنید.

* سندنگار Google

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *