برنامه غذای سالم 7 روزه (26 اکتبر تا 1 نوامبر)

ارسال شده 23 اکتبر 2020 توسط جینا

یک برنامه رایگان 7 روزه انعطاف پذیر برای کاهش وزن شامل صبحانه ، ناهار و شام و یک لیست خرید. همه دستورالعمل ها شامل کالری و WW Smart Points به روز شده هستند.

یک برنامه رایگان 7 روزه انعطاف پذیر برای کاهش وزن شامل صبحانه ، ناهار و شام و یک لیست خرید. همه دستور العمل ها شامل کالری و امتیازهای هوشمند WW به روز شده است.

برنامه غذای سالم 7 روزه

چرا همه باید برنامه ریزی کنند؟

برنامه ریزی وعده های غذایی راهی عالی برای تنظیم وعده های غذایی خود برای هفته آینده است. در سوپرمارکت هم در وقت و هزینه خود صرفه جویی می کنید! و البته برنامه ریزی پیش رو به شما کمک می کند تا به اهداف خود پایبند باشید!

درباره برنامه غذای سالم 7 روزه

اگر در برنامه های غذایی من تازه وارد هستید ، من این برنامه های غذایی سالم و انعطاف پذیر 7 روزه را (که می توانید برنامه های غذایی قبلی من را در اینجا ببینید) که به عنوان راهنما در نظر گرفته اید ، در اختیار شما قرار می دهد ، غذای بیشتری ، قهوه ، نوشیدنی ، میوه ، تنقلات ، دسر ، شراب و غیره اضافه کنید یا دستورالعمل هایی را برای وعده هایی که ترجیح می دهید عوض کنید ، می توانید دستورالعمل ها را براساس دوره در فهرست جستجو کنید. شما باید حدود 1500 کالری * در روز هدف داشته باشید.

همچنین یک لیست مواد غذایی دقیق و سازمان یافته وجود دارد که خرید مواد غذایی را بسیار راحت تر و استرس زا خواهد کرد. در هزینه و وقت خود صرفه جویی کنید. کمتر شام می خورید ، غذای کمتری هدر می دهید و همه چیزهایی را که نیاز دارید در دسترس خواهید داشت تا به شما در مسیر درست کمک کند.

سرانجام ، اگر در فیس بوک هستید به انجمن فیس بوک Skinnytaste من که در آن همه عکس های دستور العمل های خود را به اشتراک می گذارند بپیوندید ، می توانید به اینجا بپیوندید. من عاشق همه ایده هایی هستم که همه به اشتراک می گذارند! اگر می خواهید وارد لیست ایمیل شوید ، می توانید در اینجا مشترک شوید تا هرگز یک برنامه غذایی را از دست ندهید!

همچنین ، اگر برنامه Skinnytaste Meal Planner ندارید ، اکنون زمان مناسبی است که یکی را برای سال 2020 تنظیم کنید! سال گذشته یک خطای چاپی وجود داشت ، اما اکنون کامل است! میتونی اینو اینجا سفارش بدهی!

https://www.youtube.com/watch؟v=X6RZHTD9AM4

جزئیات:

صبحانه و ناهار دوشنبه تا جمعه ، برای یک نفر سرو می شود در حالی که شام ​​ها و همه وعده های غذایی شنبه و یکشنبه برای پذیرایی از یک خانواده 4 نفره طراحی شده اند. برخی از دستور العمل ها برای دو شب یا ناهار روز بعد غذای مانده به اندازه کافی درست می کنند. در حالی که ما واقعاً معتقدیم که هیچ یک از برنامه های غذایی متناسب با یک وعده غذایی وجود ندارد ، اما ما تمام تلاش خود را کردیم تا مطلبی ارائه دهیم که طیف وسیعی از افراد را به خود جلب کند. همه چیز برای تماشاگران وزن مناسب است ، من برای راحتی شما WW Blue SP را به روز کردم ، در صورت تمایل هرگونه دستور العمل مورد نظر خود را عوض کنید یا فقط از این برای الهام گرفتن استفاده کنید

غذای پیشنهادی  برنج پیلاف خانگی (برنج سالم-رونی)

لیست مواد غذایی جامع است و شامل تمام مواردی است که برای تهیه تمام وعده های غذایی در برنامه نیاز دارید. من حتی توصیه هایی با نام تجاری را برای محصولاتی که دوست دارم و اغلب استفاده می کنم آورده ام. کابینت های خود را بررسی کنید زیرا بسیاری از چاشنی هایی که متوجه می شوید من اغلب استفاده می کنم ، بنابراین ممکن است تعداد زیادی از آنها را داشته باشید.

و آخر اینکه ، اما مطمئناً از اهمیت کمتری برخوردار است ، این برنامه غذایی انعطاف پذیر و واقع بینانه است. وجود دارد فراوانی از اتاق تکان دادن برای کوکتل ، میان وعده های سالم ، دسر و شام بیرون. و در صورت لزوم ، می توانید برخی موارد را جابجا کنید تا مطابق برنامه شما باشد. اگر از این برنامه ها استفاده می کنید ، به من اطلاع دهید ، این به من کمک می کند تصمیم بگیرم که آیا باید به اشتراک گذاری آنها ادامه دهم یا نه!

دوشنبه (26/10/26)
B: پنکیک مغز موز 4 ماده ای (4B 6G 3P)
L: شیشه های پروتئین تخم مرغ و سالاد کینوا (6B 9G 5P)
D: کدو تنبل مک و پنیر با سبزیجات بو داده * (10B 10G 10P)

تعداد کل: WW Points 20B 25G 18P ، کالری 1038 **

TUESDAY (27/10/27)
B: Avocado Toast Egg-in-a-hole (4B 6G 4P)
L: شیشه های پروتئین تخم مرغ و سالاد کینوا (6B 9G 5P)
D: سیب زمینی شیرین پر از مرغ زودپز مرغ Enchilada (8B 10G 3P)
تعداد کل: WW Points 18B 25G 12P ، کالری 1004 **

چهارشنبه (28/10/28)
B: پنکیک مغز موز 4 ماده ای (4B 6G 3P)
L: LEFTOVER کدو تنبل و پنیر با سبزیجات بو داده (10B 10G 10P)
D: ماهی آزاد بو داده با گیاهان تازه (0B 5G 0P) با Houston’s Couscous (7B 7G 4P)
تعداد کل: WW Points 21B 28G 17P ، کالری 1،122 **

پنجشنبه (29/10/29)
B: ½ فنجان جو دوسر سریع *** (4B 4G 0P) با 1 قاشق چایخوری عسل (1B 1G 1P) ، ½ یک سیب (به صورت خرد شده) (0B 0G 0P) ، 1 قاشق غذاخوری 2٪ شیر (0B 0G 0P) ، 1 قاشق غذاخوری خرد شده اسپند (2B 2G 2P) ، نمک خرچنگ
L: سالاد سالمون آروگولا با کپر و پارمزان تراشیده *** (2B 5G 2P)
D: رولز سوسیس پیتزا (8B 9G 8P) با 10 هویج کودک (0B 0G 0P)

غذای پیشنهادی  کالای جامون ، آسان کالای جامون

تعداد کل: WW Points 17B 21G 13P ، کالری 900 **

جمعه (30/10/30)
B: Avocado Toast Egg-in-a-hole (4B 6G 4P)
L: LEFTOVER Houston’s Couscous (7B 7G 4P) و یک سیب (0B 0G 0P)
D: سفارش دهید!

تعداد کل: WW Points 11B 13G 8P ، کالری 536 **

شنبه (31/10)
ب: کاسه صبحانه بوریتو با کدو تنبل ادویه ای (3B 5G 3P)
L: مومیایی های پیتزا نان فرانسوی (7B 7G 7P) با سالاد سبز # (1B 1G 1P)
D: Crockpot Chicken Taco Chili (0B 5G 0P) با 1 اونس آووکادو (1B 1G 1P) و 2 قاشق غذاخوری چدار سبک خرد شده (1B 1G 1P)

تعداد کل: WW Points 13B 20G 13P ، کالری 870 **

یکشنبه (11/1)
B: Changua (سوپ شیر و تخم مرغ کلمبیا) (4B 6G 4P) با باگت چند دانه 2 اونس (3B 3G 3P)
L: Pastrami Reuben Egg Rolls (8B 8G 8P)
D: LEFTOVER Crockpot Chicken Taco Chili (0B 5G 0P) با 1 اونس آووکادو (1B 1G 1P) و 2 قاشق غذاخوری چدار خرد شده خرد شده (1B 1G 1P)

تعداد کل: WW Points 17B 24G 17P ، کالری 990 **

* باقیمانده غذاهایی که خانواده / خانواده شما نمی خورند را منجمد کنید.
** این فقط یک راهنما است ، زنان باید حدود 1500 کالری در روز داشته باشند. در اینجا یک ماشین حساب مفید برای تخمین کالری مورد نیاز شما وجود دارد. من فضای زیادی را برای شما تکان داده ام تا مواد غذایی بیشتری مانند قهوه ، نوشیدنی ، میوه ، تنقلات ، دسر ، شراب و غیره اضافه کنید.

*** جو دوسر را با توجه به دستورالعمل بسته آماده کنید. از ماهی سالمون مانده از شام چهارشنبه استفاده کنید.
# سالاد سبز شامل 6 فنجان سبزیجات مخلوط ، 2 عدد گل پیاز ، هر کدام ½ فنجان: گوجه فرنگی ، خیار ، هویج ، نخود و ¼ فنجان شراب سبک.

* سندنگار Google

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *