برنامه غذای سالم 7 روزه (5-11 آوریل)

ارسال شده 2 آوریل 2021 توسط جینا

یک برنامه رایگان 7 روزه انعطاف پذیر برای کاهش وزن شامل صبحانه ، ناهار و شام و یک لیست خرید. همه دستورالعمل ها شامل کالری و WW Smart Points به روز شده هستند.

برنامه غذای سالم 7 روزه

چرا همه باید غذا بخورند؟

برنامه ریزی وعده های غذایی راهی عالی برای تنظیم وعده های غذایی خود برای هفته آینده است. در سوپرمارکت هم در وقت و هزینه خود صرفه جویی می کنید! و البته برنامه ریزی پیش رو به شما کمک می کند تا به اهداف خود پایبند باشید!

درباره برنامه غذا

اگر در برنامه های غذایی من تازه وارد هستید ، من این برنامه های غذایی سالم و انعطاف پذیر 7 روزه را (که می توانید برنامه های غذایی قبلی من را در اینجا ببینید) که به عنوان راهنما در نظر گرفته اید ، در اختیار شما قرار می دهد ، غذای بیشتر ، قهوه ، نوشیدنی ، میوه ، تنقلات ، دسر ، شراب و غیره اضافه کنید یا دستورالعمل هایی را برای وعده هایی که ترجیح می دهید عوض کنید ، می توانید دستورالعمل ها را براساس دوره در فهرست جستجو کنید شما باید حدود 1500 کالری * در روز هدف داشته باشید.

همچنین یک لیست مواد غذایی دقیق و سازمان یافته وجود دارد که خرید مواد غذایی را بسیار راحت تر و استرس زا خواهد کرد. در هزینه و وقت خود صرفه جویی کنید. کمتر شام می خورید ، غذای کمتری هدر می دهید و همه چیزهایی را که نیاز دارید در دسترس خواهید داشت تا به شما در مسیر درست کمک کند.

سرانجام ، اگر در فیس بوک هستید ، به انجمن فیس بوک Skinnytaste من که در آن همه عکس های دستور العمل های خود را به اشتراک می گذارند بپیوندید ، می توانید به اینجا بپیوندید من عاشق همه ایده هایی هستم که همه به اشتراک می گذارند! اگر می خواهید وارد لیست ایمیل شوید ، می توانید در اینجا مشترک شوید تا هرگز یک برنامه غذایی را از دست ندهید!

همچنین ، اگر برنامه Skinnytaste Meal Planner ندارید ، اکنون زمان مناسبی است که یکی را برای سال 2020 تنظیم کنید! سال گذشته یک خطای چاپی وجود داشت ، اما اکنون کامل است! میتونی اینو اینجا سفارش بدهی!

https://www.youtube.com/watch؟v=X6RZHTD9AM4

جزئیات:

صبحانه و ناهار دوشنبه تا جمعه ، برای یک نفر سرو می شود در حالی که شام ​​ها و همه وعده های غذایی شنبه و یکشنبه برای پذیرایی از یک خانواده 4 نفره طراحی شده اند. برخی از دستور العمل ها برای دو شب یا ناهار روز بعد غذای مانده به اندازه کافی درست می کنند. در حالی که ما واقعاً معتقدیم که هیچ یک از برنامه های غذایی متناسب با یک وعده غذایی وجود ندارد ، ما تمام تلاش خود را کردیم تا مطلبی ارائه دهیم که مورد توجه طیف وسیعی از افراد باشد. همه چیز برای تماشاگران وزن مناسب است ، من برای راحتی شما WW Blue SP را به روز کردم ، در صورت تمایل هرگونه دستور العمل مورد نظر خود را عوض کنید یا فقط از این برای الهام گرفتن استفاده کنید!

غذای پیشنهادی  کاسه برنج قهوه ای مرغ (کپی Le Bowl کپی Zinque)

لیست مواد غذایی جامع است و شامل تمام مواردی است که برای تهیه تمام وعده های غذایی در برنامه نیاز دارید. من حتی توصیه هایی با نام تجاری را برای محصولاتی که دوست دارم و غالباً استفاده می کنم آورده ام. کابینت های خود را بررسی کنید زیرا بسیاری از چاشنی هایی که متوجه می شوید من اغلب استفاده می کنم ، بنابراین ممکن است تعداد زیادی از آنها را داشته باشید.

و نکته آخر ، اما مطمئناً مهم نیست ، این برنامه غذایی انعطاف پذیر و واقع بینانه است. وجود دارد فراوانی از اتاق تکان دادن برای کوکتل ، میان وعده های سالم ، دسر و شام بیرون. و در صورت لزوم ، می توانید برخی موارد را جابجا کنید تا مطابق برنامه شما باشد. اگر از این برنامه ها استفاده می کنید ، به من اطلاع دهید ، این به من کمک می کند تصمیم بگیرم که آیا باید به اشتراک گذاری آنها ادامه دهم یا نه!

دوشنبه (5/4)
ب: ماست یونانی با توت ، آجیل و عسل (5B 8G 5P)
L: سالاد مرغ با لیمو و شوید (1B 4G 1P) بیش از 2 فنجان سبزی مخلوط (0B 0G 0P)
D: Kung Pao Tofu (6B 8G 6P) با ¾ فنجان برنج قهوه ای (5B 5G 0P)

تعداد کل: WW Points 17B 25G 12P ، کالری 890 *

TUESDAY (4/6)
B: Protein PB & J Smoothie Bowl (5B 5G 5P)
L: سالاد مرغ با لیمو و شوید (1B 4G 1P) بیش از 2 فنجان سبزی مخلوط (0B 0G 0P)
D: Tacos ماهی ماهی ماهی ساده (5B 7G 5P) با لوبیای سیاه به سبک کوبایی سریع و ظریف (1B 3G 1P)

تعداد کل: WW Points 12B 19G 12P ، کالری 956 *

چهارشنبه (7/4)
ب: ماست یونانی با توت ، آجیل و عسل (5B 8G 5P)
L: سالاد مرغ با لیمو و شوید (1B 4G 1P) بیش از 2 فنجان سبزی مخلوط (0B 0G 0P)
D: ورق گوشت گوساله و کلم بروکلی (9B 10G 8P)

تعداد کل: WW Points 15B 22G 14P ، کالری 817 *

پنج شنبه (4/8)
B: Protein PB & J Smoothie Bowl (5B 5G 5P)
L: سالاد تخم مرغ کلاسیک (½ دستور العمل) (3B 6G 3P) در 1 تکه نان سبوس دار (2B 2G 2P) با یک سیب (0B 0G 0P)
D: Caprese Chicken Skillet (7B 10G 7P)

غذای پیشنهادی  سوپ تورتلینی گوشت کوفته ترکیه با اسفناج

تعداد کل: WW Points 17B 23G 17P ، کالری 1036 *

جمعه (4/9)
ب: ماست یونانی با توت ، آجیل و عسل (5B 8G 5P)
L: سالاد تخم مرغ کلاسیک (½ دستور العمل) (3B 6G 3P) در 1 تکه نان سبوس دار (2B 2G 2P) با یک سیب (0B 0G 0P)
D: فرشته مو با میگو و مارچوبه (8B 8G 8P)

تعداد کل: WW Points 18B 24G 18P ، کالری 977 *

شنبه (4/10)
B: تخم مرغ پخته شده Spanakopita (3B 5G 3P)
L: مارگاریتا پیتزا ** (6B 7G 6P)
D: سفارش دهید!

تعداد کل: WW Points 9B 12G 9P ، کالری 434 *

یکشنبه (4/11)
B: دستور تهیه ساده Bagel (3B 4G 3P) با 2 قاشق غذاخوری پنیر خامه زده شده (3B 3G 3P) ، گوجه فرنگی خرد شده ، خیار و پیاز قرمز (0B 0G 0P)
L: سوپ نخود بهار با گیاهان تازه (2B 5G 2P) و Club a Turkey Club # (4B 4G 4P)
D: کاسه های برنج آهسته اجاق گاز Banh Mi (10B 8G 3P)

تعداد کل: WW Points 22B 24G 15P ، کالری 956 *

* این فقط یک راهنما است ، زنان باید حدود 1500 کالری در روز داشته باشند. در اینجا یک ماشین حساب مفید برای تخمین وجود دارد
کالری مورد نیاز شما من فضای زیادی را برای شما تکان داده ام تا مواد غذایی بیشتری مانند قهوه ، نوشیدنی ، میوه ،
تنقلات ، دسر ، شراب و غیره
** دستور پخت خمیر دوتایی برای صبحانه یکشنبه
# دستور دوتایی و ساندویچ اسپلیت برای سرو 4.

* سندنگار Google

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *