برنامه 7 روز غذای سالم (19 تا 25 اکتبر)

ارسال شده 16 اکتبر 2020 توسط جینا

یک برنامه رایگان 7 روزه انعطاف پذیر برای کاهش وزن شامل صبحانه ، ناهار و شام و یک لیست خرید. همه دستورالعمل ها شامل کالری و WW Smart Points به روز شده هستند.

برنامه غذای سالم 7 روزه (19-25 اکتبر)
برنامه غذای سالم 7 روزه

چرا همه باید غذا بخورند؟

برنامه ریزی وعده های غذایی راهی عالی برای تنظیم وعده های غذایی خود برای هفته آینده است. در سوپرمارکت هم در وقت و هزینه خود صرفه جویی می کنید! و البته برنامه ریزی پیش رو به شما کمک می کند تا به اهداف خود پایبند باشید!

درباره برنامه غذای سالم 7 روزه

اگر در برنامه های غذایی من تازه وارد هستید ، من این برنامه های غذایی سالم و انعطاف پذیر 7 روزه را (که می توانید برنامه های غذایی قبلی من را در اینجا ببینید) که به عنوان راهنما در نظر گرفته اید ، در اختیار شما قرار می دهد ، غذای بیشتری ، قهوه ، نوشیدنی ، میوه ، تنقلات ، دسر ، شراب و غیره اضافه کنید یا دستورالعمل هایی را برای وعده هایی که ترجیح می دهید عوض کنید ، می توانید دستورالعمل ها را براساس دوره در فهرست جستجو کنید. شما باید حدود 1500 کالری * در روز هدف داشته باشید.

همچنین یک لیست مواد غذایی دقیق و سازمان یافته وجود دارد که خرید مواد غذایی را بسیار راحت تر و استرس زا خواهد کرد. در هزینه و وقت خود صرفه جویی کنید. کمتر شام می خورید ، غذای کمتری هدر می دهید و همه چیزهایی را که نیاز دارید در دسترس خواهید داشت تا به شما در مسیر درست کمک کند.

سرانجام ، اگر در فیس بوک هستید به انجمن فیس بوک Skinnytaste من که در آن همه عکس های دستور العمل های خود را به اشتراک می گذارند بپیوندید ، می توانید در اینجا عضو شوید. من عاشق همه ایده هایی هستم که همه به اشتراک می گذارند! اگر می خواهید وارد لیست ایمیل شوید ، می توانید در اینجا مشترک شوید تا هرگز یک برنامه غذایی را از دست ندهید!

همچنین ، اگر برنامه Skinnytaste Meal Planner ندارید ، اکنون زمان مناسبی است که یکی را برای سال 2020 تنظیم کنید! سال گذشته یک خطای چاپی وجود داشت ، اما اکنون کامل است! میتونی اینو اینجا سفارش بدهی!

https://www.youtube.com/watch؟v=X6RZHTD9AM4

جزئیات:

صبحانه و ناهار دوشنبه تا جمعه ، برای یک نفر سرو می شود در حالی که شام ​​ها و همه وعده های غذایی شنبه و یکشنبه برای پذیرایی از یک خانواده 4 نفره طراحی شده اند. برخی از دستور العمل ها برای دو شب یا ناهار روز بعد غذای مانده به اندازه کافی درست می کنند. در حالی که ما واقعاً معتقدیم که هیچ یک از برنامه های غذایی متناسب با یک وعده غذایی وجود ندارد ، اما ما تمام تلاش خود را کردیم تا مطلبی ارائه دهیم که طیف وسیعی از افراد را به خود جلب کند. همه چیز برای تماشاگران وزن مناسب است ، من برای راحتی شما WW Blue SP را به روز کردم ، در صورت تمایل هرگونه دستور العمل مورد نظر خود را عوض کنید یا فقط از این برای الهام گرفتن استفاده کنید!

غذای پیشنهادی  دستور العمل کیک شگفت انگیز کیک آناناس | منتقد دستور العمل

لیست مواد غذایی جامع است و شامل تمام مواردی است که برای تهیه تمام وعده های غذایی در برنامه نیاز دارید. من حتی توصیه های مارک مربوط به کالاهایی را که دوست دارم و اغلب از آنها استفاده می کنم ، آورده ام. کابینت های خود را بررسی کنید زیرا بسیاری از چاشنی هایی که متوجه می شوید من اغلب استفاده می کنم ، بنابراین ممکن است تعداد زیادی از آنها را داشته باشید.

و آخر اینکه ، اما مطمئناً از اهمیت کمتری برخوردار است ، این برنامه غذایی انعطاف پذیر و واقع بینانه است. وجود دارد فراوانی از اتاق تکان دادن برای کوکتل ، میان وعده های سالم ، دسر و شام بیرون. و در صورت لزوم ، می توانید برخی موارد را جابجا کنید تا مطابق برنامه شما باشد. اگر از این برنامه ها استفاده می کنید ، به من اطلاع دهید ، این به من کمک می کند تصمیم بگیرم که آیا باید به اشتراک گذاری آنها ادامه دهم!

دوشنبه (19/10/19)
B: Quiche بدون پوسته ریز (5B 6G 5P) و یک نارنجی (0B 0G 0P)
L: سالاد آووکادو نخود (3B 8G 3P)
D: مارگاریتا پیتزا (6B 7G 6P) همراه با سالاد سبز * (0B 0G 0P) با 2 قاشق غذاخوری پانسمان دام شیر دوغ کم چربی (1B 1G 1P)

تعداد کل: WW Points 15B 22G 15P ، کالری 859 **

TUESDAY (10/20)
B: Quiche بدون پوسته ریز (5B 6G 5P) و یک گلابی (0B 0G 0P)
L: سالاد آووکادو نخود (3B 8G 3P)
D: فلفل شکم پر شده بوقلمون (5B 5G 3P) با سالاد سبز LEFTOVER (0B 0G 0P) همراه با سس گوشت دام شیر دوغ کم چربی (1B 1G 1P)

تعداد کل: WW Points 14B 20G 12P ، کالری 818 **

چهارشنبه (21/10/21)
B: Quiche بدون پوسته ریز (5B 6G 5P) و یک نارنجی (0B 0G 0P)
L: LEFTOVER فلفل شکم پر شده بوقلمون (5B 5G 3P) و 1 اونس آووکادو (1B 1G 1P)
D: مرغ سوخاری با لیمو و رزماری (دستور x 2) # (5B 7G 5P) با سیب زمینی شیرین پخته (5B 5G 0P)

تعداد کل: WW Points 21B 24G 14P ، کالری 1031 **

پنج شنبه (22/10/22)
B: Quiche بدون پوسته ریز (5B 6G 5P) و یک گلابی (0B 0G 0P)
L: LEFTOVER فلفل شکم پر شده بوقلمون (5B 5G 3P) و 1 اونس آووکادو (1B 1G 1P)
D: Cheesy Rotisserie Chicken Enchilada Skillet (9B 13G 9P)

تعداد کل: WW Points 20B 25G 18P ، کالری 1076 **

جمعه (23/10/23)
ب: جو دو سر یک شب در شیشه (5B 5G 3P)
L: سالاد آنتی پاستو (6B 6G 6P) با 2 اونس باگت چند دانه ای (3B 3G 3P)
D: آسیای Farro Medley با ماهی قزل آلا (7B 8G 2P)

غذای پیشنهادی  بهترین بهترین کلوچه های شکلاتی کره کره قهوه ای

تعداد کل: WW Points 21B 22G 14P ، کالری 1023 **

شنبه (10/24)
B: نان موز کدو تنبل کدویی (4B 4G 4P) با نارنجی (0B 0G 0P)
L: سوپ پنیر و سیب زمینی کلم بروکلی (7B 9G 5P)
D: سفارش دهید!

تعداد کل: WW Points 11B 13G 9P ، کالری 447 **

یکشنبه (25/10/25)
B: نان موز کدو تنبل LEFTOVER (4B 4G 4P) یک گلابی (0B 0G 0P)
L: سالاد آنتی پاستو (دستور x 4) (6B 6G 6P) با باگت چند دانه 2 اونس (3B 3G 3P)
D: شیرینی کلم پر شده (5B 5G 3P)

تعداد کل: WW Points 18B 18G 16P ، کالری 877 **

* سالاد سبز شامل 12 فنجان سبز مخلوط ، 1 فلفل دلمه ای قرمز متوسط ​​، 2 هویج متوسط ​​، 3 عدد پیازچه و 1 عدد نخود قوطی است.
** این فقط یک راهنما است ، زنان باید حدود 1500 کالری در روز داشته باشند. در اینجا یک ماشین حساب مفید برای تخمین کالری مورد نیاز شما وجود دارد. من فضای زیادی را برای شما تکان داده ام تا مواد غذایی بیشتری مانند قهوه ، نوشیدنی ، میوه ، تنقلات ، دسر ، شراب و غیره اضافه کنید.

# برای شام پنجشنبه از مرغ اضافی استفاده کنید.

برنامه 7 روز غذای سالم (19 تا 25 اکتبر)

سند Google

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *