برنج پیلاف خانگی (برنج سالم-رونی)

این pilaf برنج ساده با ماکارونی موی برنج قهوه ای و فرشته ای یک نسخه خانگی سالم از Rice-A-Roni است که غذای جانبی مناسبی را ایجاد می کند.

این pilaf برنج ساده با ماکارونی موی برنج قهوه ای و فرشته ای یک نسخه خانگی سالم از Rice-A-Roni است که باعث می شود یک ظرف جانبی مناسب باشد.

برنج پلوف (برنج سالم-رونی)

من عاشق pilaf برنج هستم و اغلب برنج-خانگی-خانگی خودم را سالم و سالم می کنم تا بتوانم آنچه را که درون آن موجود است کنترل کنم. این چیزی است که من در مورد این زائد برنج آسان دوست دارم! این گیاه با جعبه های قنادی ساخته شده است و مواد تشکیل دهنده آن بسیار کمتر از نوع جعبه است. برنج pilaf یک غذای جانبی آسان است که با بیشتر وعده های غذایی همراه است. آن را در کنار ماهی سالاد پوسته ریحان باسیل-پارمسان ، مرغ میلان ، گوشت بوقلمون یا گوشت گاو کباب سرو کنید.

این pilaf برنج ساده با ماکارونی موی برنج قهوه ای و فرشته ای یک نسخه خانگی سالم از Rice-A-Roni است که غذای جانبی مناسبی را ایجاد می کند.

Pilaf نیز بسیار قابل تنظیم است. برای تهیه نسخه های ایتالیایی ، مکزیکی یا هندی می توانید در چاشنی های مختلف اضافه کنید. شما می توانید با ریختن سبزیجات مورد علاقه خود از pilaf برنج سبزیجات درست کنید یا پروتئین مورد علاقه خود را اضافه کنید تا این غذا یک وعده غذایی یک وعده باشد. گزینه های بی پایان است!

تفاوت بین برنج و پلو پلو چیست؟

برنج pilaf نه تنها یک ظرف بلکه یک روش آشپزی است. تفاوت اصلی بین برنج و پلو برنج در این است که ابتدا برنج موجود در پلو قبل از افزودن مایع ، سس می شود. برنج سبوس دار به آن طعمی تر ، طعم دار و مزه دار می دهد و روکش ای را ایجاد می کند که باعث می شود برنج پخته شده چسبندگی کمتری داشته باشد.

غذای پیشنهادی  استیک کباب شده فجیتاس | منتقد دستور العمل

چگونه می توان برنج سالمتر-آ-رونی تهیه کرد

ترفندهای ساده این رایس خانگی-رایس-آ-رونی را کمی سالم تر از نوع جعبه ای می کند. استفاده از ماکارونی غلات سبوس دار و برنج قهوه ای فواید غذایی بیشتری نسبت به برنج سفید و ماکارونی معمولی دارد. آب گوجه فرنگی کنسرو شده ماده پاک کننده ای نسبت به بسته های طعمی است که به طور معمول در جعبه قرار می گیرند.

اگرچه من به طور معمول با برنج سبزیجات طبخ نمی کنم ، در مورد برنج قهوه ای به هیچ وجه مهم نیستم ، به خصوص که برنج قهوه ای می تواند مدت زمان طولانی برای پختن ماهیتابه باشد. من تمام مارک های فروخته شده در سوپر مارکت را امتحان کرده ام و دریافتم که بازده و مقدار مایعات یکسان نیستند. برای اطمینان از نتایج مشابه شما ، پیشنهاد می کنم از برنج فوری قهوه ای عمو بن که در مدت ده دقیقه طبخ می شود استفاده کنید. اگر می خواهید از برنج قهوه ای معمولی استفاده کنید ، ممکن است مقدار مایعات و زمان را طبق دستورالعمل بسته تنظیم کنید.

اگر می خواهید مقداری سبزیجات اضافه کنید ، می توانید یک بار هویج خرد شده ، کلم بروکلی خرد شده ، نخود فرنگی یا گل کلم را به آن اضافه کنید تا یکبار آبگوشت را اضافه کنید. شما همچنین می توانید سیر ، پیاز ، مرغ و غیره را به آن اضافه کنید و از آن لذت ببرید و به من بگویید که با چه تنوعی مواجه هستید!

غذای پیشنهادی  کیک کدو سبز شکلاتی | منتقد دستور العمل

تغییرات:

  • برای تهیه پلوف برنج بدون گلوتن از ماکارونی بدون گلوتن استفاده کنید.
  • برای تهیه آن بدون لبنیات ، کره را برای روغن زیتون تعویض کنید.
  • سبزیجات مورد علاقه خود را اضافه کنید! هویج خرد شده ، کلم بروکلی خرد شده ، نخود فرنگی یا گل کلم را به محض ریختن آبگوشت به مخلوط اضافه کنید.
  • مقداری پروتئین به آن اضافه کنید تا آن را به عنوان یک وعده غذایی یک گلدان – به عنوان مثال مرغ ، ژامبون ، میگو یا کالباس تهیه کنید.

ورمیشلی در یک فنجان اندازه گیری.ساختن زائر

بیشتر دستور العمل های برنج شما را دوست خواهید داشت:

برنج پیلاف خانگی (برنج سالم-رونی)

زمان آماده سازی: 2 دقیقه

زمان پخت: 20 دقیقه

زمان کل: 22 دقیقه

این pilaf برنج ساده با ماکارونی موی برنج قهوه ای و فرشته ای یک نسخه خانگی سالم از Rice-A-Roni است که غذای جانبی مناسبی را ایجاد می کند.

  • 2 قاشق چایخوری کره، (از روغن زیتون برای لبنیات استفاده کنید)
  • 1/4 فنجان اسپاگتی موی فرشته 3/4 اونسی به قطعات کوچک شکسته *، گندم ، گندم کامل یا فاقد گلوتن
  • 1 فنجان 10 دقیقه برنج قهوه ای فوری نپخته، مانند عمو بن
  • 2 فنجان ها سوپ مرغ، (یا آب و مرغ بویول)
  • اختیاری، جعفری خرد شده برای ریز خرد شده
  • کره را در یک ظرف عمیق و با یک درب مناسب بر روی حرارت متوسط ​​ذوب کنید.

  • وقتی کره ذوب شد ، اسپاگتی شکسته شده و برنج را اضافه کنید. طبخ کنید ، به مدت 2 تا 3 دقیقه مرتباً هم بزنید ، تا کمی خمیر شود.

  • آبگوشت مرغ را اضافه کرده و به جوش بیاورید. گرما را به یک بجوش و خروش کاهش دهید. 10 تا 12 دقیقه روی آن را بپوشانید و بپزید ، تا زمانی که برنج ملایم باشد و آب آن جذب شود.

  • از روی حرارت بردارید و بگذارید 5 دقیقه بماند ، سپس با یک چنگال پودر کنید.

* از ماکارونی بدون گلوتن برای فاقد گلوتن استفاده کنید.

خدمت: 1/ 2 فنجان، کالری: 87کیلوکالری، کربوهیدرات: 13گرم، پروتئین: 3گرم، چربی: 2.5گرم، چربی های اشباع شده: 1گرم، کلسترول: 5میلی گرم، سدیم: 292.5میلی گرم، فیبر: 1گرم، قند: 0.5گرم

نقاط هوشمند آبی: 6

نقاط هوشمند سبز: 6

نقاط هوشمند بنفش: 2

کلید واژه ها: برنج آسان ، سالم ، رونی ، برنج خانگی یک رونی ، ظرف برنج شیرین کاری ، سریع ، pilaf برنج

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *