شیرینی های بلغور جو دوسر سالم | منتقد دستور العمل

شیرینی و کمی جویدنی ، این کلوچه های سالم جو دوسر مانند طعم کلاسیک خوب است. این کلوچه ها با دارا بودن مواد بهتری مانند روغن نارگیل و شربت افرا به جای شکر ، دارای برچسب تغذیه سالم تری نسبت به سایرین هستند.

کلوچه های کلاسیک شکلاتی بلغور جو دوسر همیشه خوشمزه خواهند بود و من به سختی می توانم در برابر این کلوچه جو دوسر جو دو سر مقاومت کنم ، اما گاهی اوقات شما به چیزی کمی سالم تر ، جایی که این کوکی ها در آن هستند ، نیاز دارید. شما این غذاهای شیرین را دوست خواهید داشت!

کلوچه های بلغور جو دوسر روی توری سیمی گرد.

کلوچه های جو دوسر سالم دیوانه

صادقانه بگویم جو دوسر یکی از مواد مورد علاقه من است و استفاده از آن در دستور العمل های سالم مانند این جو دوسر کتان ، که طعم خوشمزه ای دارد ، کاری است که من اغلب انجام می دهم. کار دیگری که دوست دارم اغلب انجام دهم؟ صبحانه کلوچه بخورید! وقتی یک دستورالعمل سالم مانند این کوکی های بلغور جو دوسر دارید ، می توانید به راحتی کلوچه های بلغور جو دوسر را برای صبحانه بخورید ، که شبیه به داشتن بلغور جو دوسر یا یک نوار گرانولا است.

طرز تهیه کوکی های بلغور جو دوسر

  1. ترکیب مواد تشکیل دهنده: شربت افرا ، روغن نارگیل ، تخم مرغ و عصاره وانیل را با هم در یک کاسه بزرگ بزنید تا یکدست شود. برای این که روغن نارگیل وقتی آن را به ظرف اضافه می کنید ، جامد نشود و مطمئن شوید که سایر مواد در دمای اتاق هستند.
  2. با هم بزنید: در یک کاسه متوسط ​​جداگانه جو دوسر فوری ، آرد ، بیکینگ پودر ، دارچین ، نمک و کشمش را با هم مخلوط کنید.
  3. ترکیب و حرکت شبیه چمچه زنی: مواد خشک را در حالت مرطوب مخلوط کنید تا کاملاً ترکیب شوند. خمیر را اسکوپ کرده و روی صفحه پخت آماده قرار دهید.
  4. پخت قسمت بالای کوکی ها را صاف کنید و ببه مدت 10 دقیقه در دمای 350 درجه فارنهایت حرکت کنید. قبل از انتقال کوکی ها به یک ظرف پخت ، بگذارید 10 دقیقه دیگر کوکی ها روی صفحه پخت خنک شوند.

آیا کوکی های سالم بلغور جو دوسر می توانند بدون گلوتن ساخته شوند؟

بله ، برای تهیه این کلوچه ها ، آرد فاقد گلوتن را با یک آرد بدون گلوتن اندازه گیری کنید و از جو دوسر گلوتن استفاده کنید. تمام مواد خود را دوباره بررسی کنید تا مطمئن شوید گلوتن مخفی نیز وجود ندارد.

غذای پیشنهادی  برنامه غذای سالم 7 روزه (30 نوامبر تا 6 دسامبر)

آیا می توانم از جو دوسر قدیمی استفاده کنم؟

بله، تو میتونی. جو دوسر به سبک قدیمی یک کوکی تردتر از نوع پخت سریع ایجاد می کند. اگر به دنبال یک کلوچه جو دوسر جوگیر تر هستید ، از جو دو سر سریع پخت استفاده کنید ، در غیر این صورت جو دوسر قدیمی نیز به همان خوبی کار می کند.

آیا کوکی های بلغور جو دوسر قند دارند؟

بله ، در این کلوچه ها قند وجود دارد که از شربت افرا تهیه می شود. جو دوسر همچنین کمتر از 1٪ ساکارز دارد اما مقدار بسیار کمی قند است.

تغییرات ساده کوکی بلغور جو دوسر

به طور سنتی کلوچه های کشمشی بلغور جو دوسر رایج ترین نسخه هستند ، با این حال ، شما می توانید انواع مواد سالم را به این کوکی ها اضافه کنید تا مزایای آنها برای سلامتی افزایش یابد ، یا آنها را با دیگران شیرین کنید.

  • کوکی های بلغور جو دوسر نارگیل: به جای کشمش مقداری پوسته نارگیل شیرین نشده و گیلاس خشک اضافه کنید.
  • کوکی های بلغور جو دوسر شکلات کره بادام زمینی: به جای کشمش از چیپس کره بادام زمینی و چیپس شکلات استفاده کنید.
  • کوکی های بلغور جو دوسر کرن بری: 1 قاشق غذاخوری دانه چیا را در خمیر قرار دهید و به جای کشمش از قره قاط خشک استفاده کنید.
غذای پیشنهادی  Piña Colada | منتقد دستور العمل

کلوچه های بلغور جو دوسر روی هم.

دستور غذاهای خوشمزه تر کوکی ها

کلوچه های بلغور جو دوسر روی هم.

کوکی های سالم جو دوسر

زمان آماده سازی 10 دقایق

زمان پخت 10 دقایق

ساعات خوش 10 دقایق

کل زمان 30 دقایق

نویسنده امی مریخ

خدمات 16 وعده ها


شیرین و کمی جویدنی ، اینها کوکی های سالم جو دوسر طعم درست مثل کلاسیک. این کلوچه ها با دارا بودن مواد بهتری مانند روغن نارگیل و شربت افرا به جای شکر ، دارای برچسب تغذیه سالم تری نسبت به سایرین هستند.



  • 1/3
    جام
    شربت افرا
    یا عزیزم
  • 1/4
    جام
    روغن نارگیل
    ذوب شده
  • 1
    بزرگ
    تخم مرغ
    دمای اتاق
  • 1
    قاشق چایخوری
    عصاره وانیل
  • 1
    جام
    جو زود پز
  • 1/2
    جام
    آرد گندم کامل
  • 1
    قاشق چایخوری
    پودر خمیرمایه
  • 1
    قاشق چایخوری
    دارچین
  • 1/4
    قاشق چایخوری
    نمک
  • 1/4
    جام
    کشمش


غذای پیشنهادی  دستور تهیه رول نارنج خانگی | منتقد دستور العمل

خدمت: 16

خدمت کردن1خدمت کردنکالری91کیلو کالری (5٪)کربوهیدرات ها13g (4٪)پروتئین2g (4٪)چربی4g (6٪)چربی های اشباع شده3g (15٪)کلسترول12میلی گرم (4٪)سدیم42میلی گرم (2٪)پتاسیم95میلی گرم (3٪)فیبر1g (4٪)قند4g (4٪)ویتامین A17IUویتامین سی1میلی گرم (1٪)کلسیم25میلی گرم (3٪)اهن1میلی گرم (6٪)

تمام اطلاعات غذایی بر اساس محاسبات شخص ثالث است و فقط یک برآورد است. هر دستور العمل و ارزش غذایی بسته به مارک های مورد استفاده شما ، روش های اندازه گیری و اندازه سهم در هر خانوار متفاوت خواهد بود.

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *