مرغ بهتر از Takeout Cashew Chicken

این وب سایت ممکن است حاوی پیوندهای وابسته و تبلیغات باشد تا بتوانیم دستورالعمل های غذایی را به شما ارائه دهیم. سیاست حفظ حریم خصوصی من را بخوانید.

این مرغ کاشیوی خانگی خیلی بهتر از برداشت است! مرغ لطیف سرخ شده و با یک سس سیر دلچسب و بادام هندی پرتاب می شود.

بهتر از اینکه در خانه خود راحت بیرون بیایید بهترین چیز است! این غذا را با Egg Rolls ، Fried Rice و مقداری وونتون برای یک شام کامل ترکیب کنید.

مرغ بادام هندی روی بستر برنج با کلم بروکلی

مرغ کاشیو خانگی

چینی بیرون آوردن یکی از مورد علاقه های آمریکایی است که دلیل خوبی دارد. این یک غذای راحت است که مربا مملو از عطر و طعم و تنوع است. مرغ لطیف ، بادام هندی ترد و سس ترکیب کاملی از شیرین و زینگ است. شما باید این دستورالعمل واقعی و امتحان شده را امتحان کنید!

پوشاندن مرغ در نشاسته ذرت پوسته ترد خوبی ایجاد می کند و همچنین سس را غلیظ می کند. سس با شوری و کمی سیرابی تعادل شیرینی را دارد. اگر می خواهید ضربات بیشتری بخورید می توانید تکه های فلفل قرمز را به سس اضافه کنید. ترکیبات مختلف بافت بیش از حد راضی خواهد کرد. مرغ با پوسته ای سبک لطیف است. بادام هندی کمی ترد اضافه کرده و سس آن خامه ای صاف است. ما دوست داریم آن را به همراه برنج و سبزیجات سرو کنیم.

مواد لازم در بادام هندی مرغ آسان

مواد ساده ای برای تهیه این ماسه ، و با اشاره به مرغ تند بادام هندی ، در کنار هم قرار می گیرند. یافتن همه چیز در فروشگاه های مواد غذایی محلی آسان است. نیازی به مراجعه به فروشگاه های خاص نیست.

  • مرغ: سینه مرغ بدون استخوان بدون پوست.
  • نمک و فلفل: چشیدن
  • نشاسته ذرت: این به عنوان پوشش و غلیظ کننده سس عمل می کند.
  • روغن زیتون: برای هم زدن مرغ را داخل آن سرخ کنید
  • سس سویا: هم می توانید از سدیم کم استفاده کنید و هم به طور منظم.
  • سوپ مرغ: برای سس.
  • حبه های سیر: کمی ضربه و یک عطر و طعم اضافه می کند.
  • شکر قهوهای: کمی شیرینی سس را تأمین می کند.
  • سس hoisin: سس کلاسیک که در بسیاری از غذاهای آسیایی استفاده می شود.
  • روغن کنجد: به عطر و طعم و پخت و پز کمک می کند.
  • بادام هندی کامل: بدون نمک بهترین است ، اگر یافتن قطعات ساده تر می توانید از قطعات استفاده کنید.
غذای پیشنهادی  برنامه 7 روز غذای سالم (14-20 دسامبر)

تولید بهتر از مرغ بادام هندی

ساخت این بهتر از بیرون آوردن در واقع بسیار آسان است. کافی است کمی وقت صرف کنید و جوجه بادام هندی دریافت کنید که طعم شگفت انگیزی خواهد داشت.

  1. برش: سینه مرغ خود را به قطعات یک اینچی بریزید. نمک و فلفل برای چشیدن.
  2. مخلوط کردن: مرغ را با مخلوط نشاسته ذرت در کیسه زیپلاک بریزید.
  3. سرخ کردن را بهم بزنید: روغن زیتون را به وک یا ماهی تابه بزرگ روی حرارت متوسط ​​اضافه کنید. پس از رسیدن روغن به نقطه سیگار کشیدن ، مرغ ها را به صورت دسته ای در یک لایه اضافه کنید. هر طرف را بپزید تا قهوه ای طلایی شود.
  4. سس: در یک کاسه کوچک سس سویا ، آب مرغ ، سیر ، شکر قهوه ای ، هوییزین و روغن کنجد را هم بزنید.
  5. ترکیب کنید: به همراه بادام هندی به تابه اضافه کنید. آن را تا زمانی که سس غلیظ شود ، بریزید.
  6. خدمت: در صورت تمایل برنج را با سبزیجات سرو کنید.

مرغ را برش دهید ، مرغ را برای مرغ کاشو سوخاری کنید و تفت دهید.

نکاتی برای بهترین مرغ بادام هندی

این سریع جمع خواهد شد ، بنابراین مطمئن شوید که همه چیز را آماده کرده اید. زمان اضافی برای آماده سازی همه چیز قبل از شروع پخت و پز ، تفاوت ایجاد می کند.

  • ووک: اگر ووک ندارید ، جای نگرانی نیست. با همان موفقیت می توانید از یک ماهیتابه بزرگ استفاده کنید.
  • مرغ: مرغ ها را به قطعات همان اندازه برش دهید تا به طور یکنواخت بپزند. مهم این است که مرغ را بیش از حد پخته نکنید. به جای آبدار و لطیف ، لاستیک می شود. فقط هر طرف را قهوه ای کرده و سپس افزودن سایر مواد را شروع کنید. پخت آن در سس به پایان می رسد. همچنین می توانید از ران مرغ بریده شده استفاده کنید ، برای تهیه آسان از پوست بدون استخوان استفاده کنید.
  • بادام هندی را تفت دهید: اگر بادام هندی خود را به صورت خام خریداری کرده اید ، می خواهید آن را تفت دهید تا طعم آن بیشتر شود. آنها را روی یک ظرف ملافه ای قرار داده و برای مدت زمان حدود 5 دقیقه یا تا زمانی که معطر شوند در فر با دمای 350 درجه قرار دهید. آنها با خنک شدن ترد می شوند.
  • چاشنی زدن: من دوست دارم مقداری پیاز سبز برش بزنم و در انتها اضافه کنم تا کمی طعم و رنگ داشته باشد.
  • خدمت: ما این را بیش از برنج و برخی سبزیجات سرخ شده را برای یک وعده غذایی کامل که بسیار دلچسب است هم بزنیم. همچنین می توانید برنج گل کلم ، کینوا یا رشته فرنگی را برای سرو این مرغ بادام هندی امتحان کنید.
  • سبزیجات: بعد از اتمام مرغ می توانید فلفل دلمه ای ، قارچ ، کدو سبز و کلم بروکلی را درست در وک هم بزنید. مرغ را بردارید ، سبزیجات را سرخ کنید. وقتی که نرم شد مرغ را دوباره به آن اضافه کرده و سس را اضافه کنید.
غذای پیشنهادی  دستور تهیه وعده های غذایی شام گندم سیاه

مرغ بادام هندی در ووک با تزیین.

نگهداری مرغ بادام هندی چینی

در حالی که مرغ بادام هندی شگفت انگیز است ، باقی مانده غذا می تواند کمی مرطوب باشد. مخصوصاً بادام هندی! عطر و طعم هرچند که یک شبه با هم ترکیب می شود ، تشدید می شود.

  • فروشگاه: باقی مانده مواد غذایی را تا 4 روز در یخچال و در ظرف در بسته نگه دارید.
  • دوباره گرم کنید: برای گرم شدن مجدد می توانید از مایکروویو استفاده کنید یا آن را به یک ظرف اضافه کنید و در ظرف را با متوسط ​​متوسط ​​سرخ کنید تا گرم شود. این کمک می کند تا مرغ و آجیل ها کمی خرد شوند.
غذای پیشنهادی  ذرت کوزوکاتاتی ، ذرت کارا کوزوکاتاتی

چیدن جوجه کاشو با چوب های خرد شده.

بهتر از موارد دلخواه برای خرید بهتر است

همیشه وقتی می توانم وعده های غذایی مورد علاقه خود را در خانه درست کنم ، همیشه یک موفقیت است. بیشتر اوقات ، طعم و مزه آنها از رستوران ها نیز بهتر است. پس انداز کنید و دقیقاً بدانید که غذاهای مورد علاقه شما با تهیه آنها در خانه چه می گذارد. هنگامی که به دنبال مورد علاقه خود هستید ، ابتدا باید این موارد را امتحان کنید. همه آنها خیلی خوب هستند! ممکن است دیگر هرگز بیرون نروید!

مرغ مرینیت شده با بادام هندی

نویسنده رودخانه های آلیسا

خدمات 4 مردم


این مرغ کاشیوی خانگی خیلی بهتر از برداشت است! مرغ لطیف سرخ شده و با یک سس سیر دلچسب و بادام هندی پرتاب می شود.



  • 1 1/2
    پوند
    سینه مرغ
  • نمک و فلفل
  • 1/4
    جام
    نشاسته ذرت
  • 2
    قاشق غذاخوری
    روغن زیتون
  • ¼
    جام
    سس سویا
    در صورت ترجیح سدیم کم
  • 1/2
    جام
    سوپ مرغ
  • 3
    میخک سیر خرد شده
  • 1
    قاشق غذاخوری
    شکر قهوهای
  • 1
    قاشق سوپخوری
    سس هویزن
  • 1
    قاشق چایخوری
    روغن کنجد
  • 1
    جام
    بادام هندی کامل بدون نمک



خدمت: 4

کالری329کیلو کالری (16٪)کربوهیدرات ها14g (5٪)پروتئین38g (76٪)چربی13g (20٪)چربی های اشباع شده2g (10٪)چربی ترانس1gکلسترول109میلی گرم (36٪)سدیم1181میلی گرم (49٪)پتاسیم702میلی گرم (20٪)فیبر1g (4٪)قند4g (4٪)ویتامین A52IU (1٪)ویتامین سی5میلی گرم (6٪)کلسیم21میلی گرم (2٪)اهن1میلی گرم (6٪)

تمام اطلاعات غذایی بر اساس محاسبات شخص ثالث است و فقط یک برآورد است. هر دستور العمل و ارزش غذایی بسته به مارک های مورد استفاده شما ، روش های اندازه گیری و اندازه سهم در هر خانوار متفاوت خواهد بود.

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *