کاری سبزیجات یک تابه | منتقد دستور العمل

تهیه این یک نوع سبزی کاری کاملاً آسان و با عطر و طعم بارگیری می شود! این کاری سبزیجات سالم ، گیاهی است و در کمتر از 30 دقیقه آماده می شود! این را امشب برای شام درست کن!

حتماً سایر دستورالعملهای الهام گرفته از تایلندی مانند Thai Chicken Satay یا Thai Basil Beef را نیز بررسی کنید!

کاری سبزیجات در یک قابلمه با انبر که گلدان را بهم زده است.

کاری سبزیجات یک تابه

آیا شما به اندازه من عاشق کاری هستید ؟! من و شوهرم از پس آن بر نمی آییم. ما آن را حداقل 1 x در هفته درست می کنیم. ما آن را دوست داریم زیرا تهیه آن بسیار آسان است و با هر نوع سبزیجات یا پروتئینی که در دست دارید قابل تهیه است. پایان هفته عالی است ، نوع غذا را در یخچال تمیز کنید. ساده و پر کننده است! بافت سبزیجات در هر لقمه یک ترد نرم و شیرین ایجاد می کند. رب کاری را اضافه کنید و یک وعده غذایی شیرین و تند دارید!

ما تصمیم گرفتیم این گیاه گیاه خواری را نگه داریم و آن را با بسیاری از سبزیجات تازه و رنگارنگ پر کنیم. کی گفته هیتی باید خسته کننده باشه!

مواد تشکیل دهنده کاری سبزیجات تایلندی

  • سبزیجات: این کاری را می توانید با هر نوع سبزی که در دست دارید تهیه کنید. ما فلفل دلمه ای زرد و قرمز ، پیاز ، هویج و کدو سبز درست کردیم.
  • مواد معطر: زنجبیل و سیر تازه اضافه می شود!
  • خمیر کاری قرمز: این چیزی است که به این غذا بسیار طعم و ادویه می بخشد.
  • شیر نارگیل: برای دستیابی به بهترین نتیجه حتما از شیر نارگیل پرچرب استفاده کنید.
  • شکر قهوهای: اضافه می شود تا نوعی شیرینی به کاری بدهد.
  • سس سویا: عطر و طعم امامی به کاری می دهد.
  • اهک: در آخر آب یک آهک کامل اضافه می شود و یک اسیدیته خوب به کاری اضافه می کند.
غذای پیشنهادی  دستورالعمل باجرا خیچدی ، ارزن مروارید خیچدی

طرز تهیه کاری نارگیل گیاهی

  1. سبزیجات ساته: روغن زیتون را به یک ماهیتابه بزرگ اضافه کرده و روی حرارت زیاد گرم کنید. فلفل دلمه ای ، پیاز ، کدو سبز و هویج را به آن اضافه کنید. 5-4 دقیقه یا تا زمانی که از بیرون شروع به لطیف شدن و قهوه ای طلایی کنند ، تفت دهید. (آنها همچنان که با سس پخته می شوند به پختن و نرم شدن ادامه می دهند.) زنجبیل و سیر را بهم بزنید و یک دقیقه دیگر بپزید.
  2. سس پخته: رب کاری را اضافه کرده و به مدت 1 دقیقه به طور مداوم مخلوط کنید. بعد ، شیر نارگیل ، آب ، سس سویا و شکر را اضافه کنید. مخلوط را بگذارید تا دم بکشد. 5 دقیقه یا تا زمانی که کاری مطابق میل شما غلیظ شود بپزید.
  3. خدمت: از روی حرارت برداشته و آب یک آهک را بهم بزنید. بلافاصله با پیاز سبز و برنج سرو کنید!

کاری سبزیجات در یک گلدان که با یک قاشق چوبی هم زده اید.

نکاتی برای تهیه بهترین کاری تایلندی

  • شیر نارگیل: حتما از شیر نارگیل پرچرب استفاده کنید. این تفاوت ایجاد می کند و کاری شما را خوب و ضخیم نگه می دارد.
  • تکانش بده! من همیشه اطمینان حاصل می کنم که قبل از اینکه شیر نارگیل را به کاری اضافه کنم ، یک لرزش خوب به من بدهید. این به توزیع مجدد کرم در قسمت بالای قوطی با بقیه مایع کمک می کند.
  • رب کاری قرمز تایلندی: خمیر کاری قرمز تایلندی را می توانید در جزیره بین المللی اکثر فروشگاه های مواد غذایی پیدا کنید. همچنین می توانید خودتان بسازید!
غذای پیشنهادی  بسته بندی های Endive Salad - Tuna Salad بسته بندی های Endive

کاری سبزیجات در یک گلدان با قاشق چوبی در سبزیجات است.

در اینجا دستور العمل های تایلندی بیشتری وجود دارد که سعی می کنید!

کاری سبزیجات

زمان آماده سازی 15 دقایق

زمان پخت 15 دقایق

کل زمان 30 دقایق

نویسنده کلی سیمونز

خدمات 4 مردم


این کار با سبزیجات One Pan بسیار آسان ساخته می شود و با عطر و طعم بارگیری می شود! این کاری سبزیجات سالم ، گیاهی است و در کمتر از 30 دقیقه آماده می شود! این را امشب برای شام درست کن!



  • 1
    قاشق سوپخوری
    روغن زیتون
  • 1
    متوسط
    فلفل دلمه ای قرمز ، به تاس های بزرگ برش دهید
  • 1
    متوسط
    فلفل دلمه ای زرد ، به تاس های بزرگ برش دهید
  • 1
    متوسط
    پیاز قرمز ، به تاسهای بزرگ برش دهید
  • 1
    متوسط
    کدو سبز ، به تاس های بزرگ برش دهید
  • 1
    متوسط
    هویج ، قطعه قطعه شده بر روی یک مورب
  • 1
    قاشق سوپخوری
    زنجبیل، خرد شده
  • 3
    میخک ها
    سیر
  • 2
    قاشق سوپخوری
    خمیر کاری قرمز
  • 13.5
    اونس
    شیر نارگیل
  • 1/2
    جام
    اب
  • 1
    قاشق سوپخوری
    سس سویا
  • 1
    قاشق چایخوری
    شکر قهوه ای روشن
  • 1
    کامل
    آهک ، آبدار
  • در صورت تمایل پیاز سبز برای تزیین
  • برنج برای سرو


غذای پیشنهادی  فرو بردن آسان و عالی Pimento

خدمت: 4

کالری238کیلو کالری (12٪)کربوهیدرات ها5g (2٪)پروتئین3g (6٪)چربی24g (37٪)چربی های اشباع شده19g (95٪)سدیم266میلی گرم (11٪)پتاسیم229میلی گرم (7٪)فیبر1g (4٪)قند2g (2٪)ویتامین A1181IU (24٪)ویتامین سی2میلی گرم (2٪)کلسیم32میلی گرم (3٪)اهن3میلی گرم (17٪)

تمام اطلاعات غذایی بر اساس محاسبات شخص ثالث است و فقط یک برآورد است. هر دستور العمل و ارزش غذایی بسته به مارک های مورد استفاده شما ، روش های اندازه گیری و اندازه سهم در هر خانوار متفاوت خواهد بود.

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *