گیاهخواران Enchiladas (لوبیای سیاه و سیب زمینی شیرین)

گیاهان Enchiladas پر از لوبیای سیاه و سیب زمینی شیرین وعده غذایی مناسب هنگامی که یک غذای بدون گوشت می خواهید. فوق العاده راضی کننده ، پر از عطر و طعم و کاملاً خوشمزه ، هرگز گوشت را از دست نخواهید داد!

چه به دنبال سلامتی شدن باشید و چه در حال حاضر گیاهخوار هستید ، در زندگی خود به این دستورالعمل نیاز دارید. برای دوشنبه های بدون گوشت آن را به این موارد دلخواه گیاهخواری اضافه کنید که دینامیت خواهد بود. ساده ترین سرخ کردن سبزیجات ، کدو حلوایی ساده و پاستای ساده Primavera. YUM!

لوبیای سیاه دلچسب و انچیلاداهای سیب زمینی شیرین روی بشقابی با مواد روکش دار.

دستور العمل گیاهخواری Enchilada

این رنگ ها با رنگ های پر جنب و جوش ، طعم های جسورانه و سس قرمز باورنکردنی خانگی Enchilada می خواهند بر هر عاشق گوشت پیروز شوند! شیرینی خامه ای سیب زمینی شیرین یک ترکیب عالی برای ادویه های مکزیکی است. لوبیای سیاه و برنج با هم پروتئینی کامل نامیده می شوند (بعداً درباره آن بعداً). همه این خوبی ها در یک سس غنی له شده است که باعث تعجب شما می شود که چرا اصلاً به گوشت احتیاج دارید. شما و خانواده حتی گوشت را از دست نخواهید داد! شما حتما خوشتان خواهد آمد!

این هم خیلی راحت جمع می شود. این یک وعده غذایی کاملاً شگفت انگیز است که کمی آماده سازی و پختن زمان می برد اما در آخر ارزش آن را دارد. این گیاهخواران Enchiladas غذای ایده آل برای زمانی است که می خواهید چیزی سالم داشته باشید ، اما همچنین یک غذای راحت نیز می خواهید. با این کار تمام کادرها از هر نظر ممکن کاملاً راضی کننده هستند. غذایی که درون و بیرون شما را گرم می کند! و این غذای مکزیکی است! واقعاً خیلی بهتر از این نیست. شما باید به این انچیلاداهای گیاهخواری ASAP امتحان کنید!

مواد لازم برای گیاهان لوبیای سیاه Enchiladas

مفید ، مفید برای شما ، مواد تشکیل دهنده این انچیلاداهای گیاهخواری را پر می کند ، بنابراین هیچ گناهی در اینجا وجود ندارد. انواع سیب زمینی شیرین در فروشگاه ها فروخته می شود. بدنبال آنهایی باشید که گوشت نارنجی داشته باشند. غالباً این مواد به عنوان یام برچسب گذاری می شوند ، اما در واقع انواع قرمز سیب زمینی شیرین هستند. قرمز گارنت یا جواهر از انواع محبوب اینجا هستند که من آنها را می شناسم.

  • روغن زیتون: برای تفت دادن سبزیجات.
  • سیب زمینی شیرین: پوست و تکه تکه شده
  • پیاز: قطعه قطعه شده
  • فلفل دلمه ای قرمز: می توانید از زرد یا نارنجی نیز استفاده کنید.
  • پودر فلفل قرمز: کم و بیش به مزه اضافه کنید.
  • فلفل قرمز: عطر و طعم مطبوع و ملایم ادویه را به enchiladas اضافه می کند.
  • زیره: یک ادویه مکزیکی بسیار دوست داشتنی.
  • نمک و فلفل: چشیدن
  • لوبیای سیاه: می توانید از لوبیای سیاه کنسرو شده استفاده کرده و یا خود را سریع در قابلمه فوری درست کنید.
  • برنج سفید: من خیلی دوست دارم که این برنج خانگی در این دستور العمل به زیبایی کار می کند یا اگر عجله دارید سریع از آن استفاده کنید.
  • پنیر چدار خرد شده: ملایم ، متوسط ​​یا تیز ، هر کدام را که ترجیح می دهید.
  • سس Enchilada قرمز: خانگی یا فروشگاهی خریداری شده
  • اختیاری: سیلانترو ، آووکادو ، گوجه فرنگی
غذای پیشنهادی  طرز تهیه تورتیلای ذرت خانگی

ساخت بهترین گیاهخواران Enchiladas

گیاهخواران Enchiladas کمی کار آماده سازی انجام می دهند ، اما به من اعتماد کنید ارزشش را دارد. من می خواهم این موضوع را وقتی که برنجی را که باید استفاده کنم ، باقی بگذارم ، شلاق بزنم. تفت دادن سبزیجات ، طعم آنها را به وجود می آورد و آنها را برای پر کردن کامل نرم می کند.

  1. Sauté: در یک ماهیتابه متوسط ​​و روی حرارت زیاد ، روغن زیتون ، سیب زمینی شیرین و فلفل دلمه ای را اضافه کنید. 5-7 دقیقه یا تا زمانی که مناقصه شود ، ساتو بپزید.
  2. اضافه کردن: پودر چیلی ، پاپریکا ، زیره ، نمک و فلفل ، لوبیای سیاه و برنج را با هم مخلوط کنید. از روی حرارت بردارید.
  3. لایه: در یک ظرف قابلمه 9 × 13 اینچی ، 1 فنجان سس آنچیلادا را به ته ظرف اضافه کنید.
  4. برای جمع آوری: حدود 4/1 فنجان از مخلوط سبزیجات را با 2 قاشق غذاخوری پنیر خرد شده به تورتیلا اضافه کنید. رول کنید و قسمت درز را در ظرف قابلمه قرار دهید. تکرار.
  5. پخت: سس آنچیلادا را بالای نان های گوشتی بریزید و پنیر باقی مانده را بپاشید. پخت را به مدت 25-30 دقیقه در دمای 350 درجه یا تا زمانی که پنیر حباب دار و در طول آن بپزد. انچیلاداهای گیاهخوار را با مواد پر کننده اختیاری تزئین کنید.

مکش پر کردن برای لوبیای سیاه و سیب زمینی شیرین.

برنج و لوبیا یک ترکیب برنده هستند!

اگر گیاهخوار هستید ، گیاهخوار می شوید یا می خواهید گوشت بیشتری را در رژیم غذایی خود حذف کنید ، می دانید که دریافت پروتئین کافی در رژیم غذایی دشوار است. پروتئین یک قسمت اساسی از یک رژیم غذایی سالم و یک بازیگر بزرگ در سلامتی ما است. سوختن انرژی و حمل اکسیژن برای اندام ها ، عضلات و بافت های ما حیاتی است. هر پروتئین از 20 اسید آمینه تشکیل شده است. بدن الوزا از این تعداد می تواند به تنهایی ایجاد کند. اما ما باید 9 مورد دیگر را از غذاهایی که می خوریم بگیریم.

برای اینکه یک پروتئین از مواد غذایی کامل در نظر گرفته شود ، باید همه نه اسید آمینه ضروری را داشته باشد. پروتئین های غیر گوشتی مانند آجیل ، لوبیا و عدس اغلب دارای چندین اسید آمینه هستند ، اما نه همه آنها. با این وجود با ترکیب برخی غذاها می توانید یک منبع پروتئین کامل با تمام اسیدهای آمینه ایجاد کنید. این برای لوبیا و برنج صدق می کند! یک فنجان از این دسته کوچک موسیقی جاز خوشمزه 12 گرم از این پروتئین کامل ضروری و تمام اسیدهای آمینه ضروری را تحویل می دهد. و داشتن آنها در این غذاهای دلپذیر گیاهخوار Enchiladas احتمالاً خوشمزه ترین روش برای خوردن آنها است! یا می توانید لوبیا قرمز و برنج را امتحان کنید یا این سوپ لوبیای سیاه 20 دقیقه ای را بسازید و آن را بیش از برنج سرو کنید.

غذای پیشنهادی  دستور تهیه وعده های غذایی شام گندم سیاه

لایه لایه کردن سس آنچیلادا خانگی ، پر کردن تورتیلا و پوشاندن انچیلاداها با پنیر.

نکات و تغییرات برای گیاهخواران آسان گیاهخواران

شیرین ، شور ، دلچسب و خوشمزه! این گیاهخواران Enchiladas بسیار خوب هستند!

  • آن را بپوشانید: من دریافته ام که اگر من هر اینچ مربع از تورتیلا در معرض را با سس نپوشانم ، در صورت قرار گرفتن در معرض حرارت اجاق گاز ، گاهی اوقات تورتیلا سخت و ترد می شود. معمولا این اتفاق می افتد در انتهای اگر انتهای ترد را دوست دارید پس نگران آن نباشید. اما اگر مطمئن نیستید که این گیاهخواران گیاهخوار را سخاوتمندانه و کامل لقمه دهید.
  • گرم: حتماً تورتیلا ها را در مایکروویو گرم کنید تا قابلیت انعطاف پذیری و غلتاندن آنها راحت تر باشد. در غیر این صورت آنها می توانند از روی شما جدا شوند.
  • پخته شده: تکه های سیب زمینی شیرین خود را کاملاً کوچک تکه کنید تا تمام آن بپزد. هیچ کس سیب زمینی شیرین ترد را در انچیلاداهای گیاهخواری خود نمی خواهد.
  • تند: با افزودن پودر فلفل قرمز چیلی یا پودر کاین ، کمی به این انچیلاداهای گیاهی گرما دهید. همچنین می توانید بعد از پخت با سالسای تند یا سس ، آن را بیشتر ادویه کنید.
  • دودی: سیب زمینی شیرین و چیپوتل دودی ساخته شده اند تا با هم بروند. پودر چیلی معمولی را برای پودر چیپل چیپوتل عوض کرده و آماده تحریک شوید!
  • پنیر: چدار را برای جک مونتری ، جک فلفل یا حتی موزارلا مایل به قرمز عوض کنید. هر یک از این ترکیبات یا ترکیبی به خوبی با گیاهخواران گیاهخواری کار می کنند.
  • برنج: در صورت تمایل برنج سفید را عوض کرده و از برنج قهوه ای یا حتی کینوا استفاده کنید.

انچیلاداهای سیب زمینی شیرین و لوبیای سیاه که در یک ظرف سفید با آووکادو و گوجه پخته شده اند.

یخ بزنید و جلو بروید

من آن را دوست دارم وقتی که می توانم یک وعده غذایی درست کنم ، آن را دو برابر کنم و یک ثانیه تهیه کنم تا در تاریخ بعد یخ زده و استفاده کنم. این گیاهخواران Enchiladas برای این کار مناسب هستند. دو دسته بسازید و می توانید دوبار باورنکردنی داشته باشید! می توانید اینها را زودتر از موعد درست کنید و وقتی آماده شدید آشپزی کنید! دوستش دارم!

  • پیش رو کنید: پر کردن انچیلادا را طبق دستور درست کرده و تا 2 روز داخل یخچال قرار دهید. وقتی مونتاژ آماده شد ، تورتیلا را گرم کنید و طبق دستورالعمل ادامه دهید. شما همچنین می توانید enchiladas را جمع کنید ، با سس کامل کنید و تا یک روز در یخچال قرار دهید. قبل از پخت آن را به دمای اتاق برسانید.
  • یخ زدن: انچیلاداهای گیاهی را با سس کامل درست کنید و در قالب یکبار مصرف آلومینیوم 9 × 13 قرار دهید. محکم با بسته بندی پلاستیکی و سپس دوباره با فویل آلومینیوم بپوشانید. تا 2-3 ماه فریز کنید. قبل از پخت اجازه دهید یک شب در یخچال ذوب شود. همچنین می تواند در هر ظرف مخصوص فریزر 9 × 13 منجمد شود.

دو آنچیلادای لوبیای سیاه و سیب زمینی شیرین روی یک صفحه سفید با مواد روکش دار اختیاری.

بیشتر عجایب بدون گوشت!

بعضی اوقات فقط به استراحت گوشت احتیاج دارید! برای بدن شما نیز مفید است. کاهش مصرف ، به ویژه گوشت قرمز ، می تواند به سلامت قلب و عروق کمک کند. خوب است که هرازگاهی چند غذای گیاهی بریزید. این راهی آسان برای وارد کردن سبزیجات بیشتر به رژیم غذایی است ، همانطور که می گویند ما باید این کار را انجام دهیم. اما اگر بخواهیم این کار را درست انجام دهیم باید طعم خوبی داشته باشد! اینها مزه شگفت انگیزی دارند! همه این دستور العمل ها پر از عطر و طعم است ، شما دوست دارید این غذاها را به خانواده و خودتان ارائه دهید!

غذای پیشنهادی  دستور پخت لازانیا Easy Slow Cooker

گیاهخواران Enchiladas

نویسنده رودخانه های آلیسا

خدمات 6 مردم


Enchiladas گیاهی پر از لوبیای سیاه و سیب زمینی شیرین وعده غذایی مناسب هنگامی که یک غذای بدون گوشت می خواهید. فوق العاده راضی کننده ، پر از عطر و طعم و کاملاً خوشمزه ، هرگز گوشت را از دست نخواهید داد!



  • 1
    قاشق سوپخوری
    روغن زیتون
  • 1
    سیب زمینی شیرین
    قطعه قطعه شده
  • 1
    پیاز
    قطعه قطعه شده
  • 1
    فلفل دلمه ای قرمز
    قطعه قطعه شده
  • 1
    قاشق چایخوری
    پودر فلفل قرمز
  • 1/2
    قاشق چایخوری
    فلفل قرمز
  • 1/4
    قاشق چایخوری
    زیره
  • نمک و فلفل
  • 1
    15 اونس قوطی
    لوبیای سیاه ، تخلیه و شستشو داده شده است
  • 2
    فنجان ها
    برنج سفید
    پخته شده
  • 6
    تورتیلا آرد
  • 3
    فنجان ها
    پنیر چدار خرد شده
    تقسیم شده
  • 2
    فنجان ها
    سس آنچیلادا قرمز

تزیین اختیاری:

  • سیلانترو خرد شده
  • آووکادو
    قطعه قطعه شده
  • گوجه فرنگیها
    خرد شده



خدمت: 6

کالری612کیلو کالری (31٪)کربوهیدرات ها76g (25٪)پروتئین22g (44٪)چربی24g (37٪)چربی های اشباع شده13g (65٪)کلسترول59میلی گرم (20٪)سدیم588میلی گرم (25٪)پتاسیم374میلی گرم (11٪)فیبر4g (16٪)قند5g (6٪)ویتامین A6712IU (134٪)ویتامین سی28میلی گرم (34٪)کلسیم472میلی گرم (47٪)اهن2میلی گرم (11٪)

تمام اطلاعات غذایی بر اساس محاسبات شخص ثالث است و فقط یک برآورد است. هر دستور العمل و ارزش غذایی بسته به مارک های مورد استفاده شما ، روش های اندازه گیری و اندازه سهم در هر خانوار متفاوت خواهد بود.

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *